Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291

Warning: Illegal string offset 'user_rights' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291

Warning: Cannot assign an empty string to a string offset in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291

Warning: Illegal string offset 'user_groups' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291

Warning: Cannot assign an empty string to a string offset in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 814

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 815

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 816

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 817

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 818

Warning: Illegal string offset 'user_rights' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 819

Warning: Illegal string offset 'user_groups' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 820
ArmA BTK - Born To Kill - ARMA KLAN Název novinky: ArmA BTK - Born To Kill - ARMA KLAN :: Podmienky pre tvorenie misii

Přidal ReaperSK dne 29.12.2012 18:29
#1

[color=#ff0000][b]Podmienky pre tvorbu specialek
[/b][/color]

1.Názov misie by nemal obsahovať interpunkčné znamienka a medzery napr. nie Operace svíčka ale operace_svicka. (toto pravidlo platí len pre názov súboru názov misie ktorý bude vidieť pri výbere na serveri môže obsahovať znaky a medzery)
2.Popis misie by mal byt vyplnení textom ktorý stručné charakterizuje misiu napr. misia TvT popis „CDF proti Rusom. CDF sa bráni Rusi útočia.
3.Su vyžadované 4-členné fireteamy.
4.Misia by mala byť s ACE+ACE liečenie bez lifetimu(Adrenalin a Morphin môže používať každý.Medkit len medic.) a podľa toho upravená obtiažnosť misie (v prípade zapnutého lifetimu je treba sa dohodnúť s adminom)
5.Misia musí obsahovať diár a úkoly(nie písané na mape!).Briefing v diári by mal byť taký aby nevyžadoval komentáre ako sa má misia hrať.
6.Vyzbroj by měla být v misi udělaná tak, aby se předešlo dlouhému vyzbrojování na začátku mise.
7.V misii by malo byť vypnuté značenie skupín jednotiek(nachádza sa v moduloch)
8.Misi musí zkontrolovat jeden z kontrolorů Masaker, nebo Jezdina.
9.Mise by měli být vyzkoušéná nejenom u MM ale i na serveru ve více lidech.



(Tieto pravidlá môžu byť aktualizované a upravované správcami)

[color=#66ff00]Otázky smerujte do tochto fóra[/color]

//edit:jezdina 29.12.12.19:25

Upravil/a Masaker dne 10.07.2013 14:56

Přidal Masaker dne 29.12.2012 19:10
#2

Ještě tam dopiš, že by se mise měla odzkoušet na serveru minimálně den před dobou, kdy se bude hrát.

Přidal Raptor dne 31.12.2012 02:45
#3

Ako ste sa dopracovali k 6-členným fireteamom?

Přidal BeeR dne 31.12.2012 03:21
#4

Bod 3. 6-členné fireteamy su nezmysel, bude to iba chaos. (nerobte zo specialok dominacky). Uz asi pred rokom a pol sa zistilo, ze 4 je optimum.
4. Specialky bez lifetimu, to beriem ale nech je resp. aspon 5 min.
7.- 8. To by mala byt samozrejmost.

Upravil/a BeeR dne 31.12.2012 03:22

Přidal Masaker dne 31.12.2012 10:38
#5

Žádný resp by tam neměl být. Protože z mého pohledu je resp jenom na obtíž. Pokud někdo zemře, tak se musí na něj čekat, než se dostane zpět do bojové zony a to zdržuje všechny ostatní. Navíc by museli být vypnuté aička a pokud by to někomu spadlo, tak se po připojení respne na spawnu a musí se zase dostávat do bojové zony. Podle mě je ideální, když jsou zapnutá AI, tím pádem, když někomu spadne hra, tak se znova napojí na to své aičko, které zůstane stát na místě a bez jakýchkoliv problémů pokračuje v hraní.

Přidal skip dne 31.12.2012 11:33
#6

Beer nesouhlasím, a to protže : Chaos je iba problém lidí v týmu, chaos budeš mít i když budeš ty a Davit. Stačí aby tam byly lidé co umí základy a je to. Zeptej se kluků co mají hotový zaklad. Vědí co se jak robí a kde mají kde stát a hlídat a ani v CQB tento počet není naškodu. Problém je v tom že se tu věci přizpusobují vaším nedostatkům než aby jste se na něco zaměřily. Lidi kteří neví jak postuvovat a jak bránit v ruzných prostředích, kdy použít vysilačku a jak do ní mluvit, nebo jak se dostat na místo a zorientovat se, či udělat to a ono na tuhle situaci nebo povel. To je problém.
Jestli se nemejlím BTK má napsano že se chce přilížit realite, pokut to nevíš tak by sis to už mohl taky pročíst, A ve 4 lidech nezajistíš ani budovu. nemluvím otom že to tu neumí skoro nikdo, A proč asi ?Bo je tu přístup na draka. A Davit je ukazkový. 2bany už dostal a stejně už ted zas chodí na server i na TS3.
Pravidla jsou dané. už více než jeden nbo 2 roky a stejně se BTK neumí postarat oto aby je tu lidi dodržovaly.
Tak že děkujém za vyjadření a kdy tě uvidím na zaklaďaku, abys předvedl co teda v tobě je.

Přidal Raptor dne 31.12.2012 12:25
#7

@Skib, že sa práve ty oháňaš realitou. Chaos vzniká vtedy, keď musí človek naraz ukočírovať veľké množstvo ľudí ktorí nevedia čo robiť. 6-členné fireteamy sa v moderných armádach len tak nevidia a strelecký roj či ako sa to volá je o niečom inom. A tie šesťčlenné fireteamy si svojim príspevkom vôbec neobhájil. (Len tak medzi nami, Beer mal hotový záklaďák kým ty si ešte ani nevedel, že nejaké záklaďáky sa tu robia.)

Budova sa dá vyčistiť aj so štvorčlenným fireteamom, no mala by sa čistiť s celým družstvom, to by ale to družstvo muselo spolupracovať. Už pred rokmi sa zaviedol koncept dvoch fireteamov v jednom družstve ktoré spolu úzko spolupracovali a fungovalo to, potom sa to neviem kedy rozdelilo a niekto si zmyslel, že prácu družstva má mať na starosti fireteam a zrazu to fungovať prestalo, velenie nestíha ukočírovať tých 7-8 fireteamov a 3 rôzne podpory miesto toho aby zadávali rozkazy 3-4 družstvám a podpore vo všeobecnosti.

Koncept fireteamov nefunguje pokiaľ nemajú všetci členovia nejaký výcvik, a nefunguje to nielen v Arme ale ani v realite, no to je už na inú debatu. Mňa iba zaujímalo ako ste sa dostali k tým 6-členným fireteamom. Keď už, tak to začnime znovu rozdeľovať na 8- až 10-členné družstvá a ak si veliteľ družstva myslí že jeho družstvo zvládne rozdelenie na fireteamy, nech to rozdelí.

@Masaker: A však prečo nie. V podstate súhlasím.

[color=#000000]A kurča na šafráne, naučte sa konečne poriadne vaše rodné jazyky, Bernolák a Štúr sa obracajú v hroboch a mne mimovoľne škrípu zuby.Aj keď v Reaperovom podaní si možno mädlia ruky, nakoľko sa to dosť podobá tomu čím písali.[/color]

Upravil/a Raptor dne 31.12.2012 12:29

Přidal BeeR dne 31.12.2012 13:14
#8

@Masaker: Ak plánujete špeciálky na jeden život bez respu, ja budem prvý, kto bude za. :)
@Skip: Tak postupy, ktoré sa tu formovali viac ako 2 roky sú teraz nedostatky. Nemám slóv.

Upravil/a BeeR dne 31.12.2012 13:54

Přidal skip dne 31.12.2012 14:55
#9

Je pěkné že se tu něco budovalo 2 roky, naši politici taky pořád budují, místo toho aby začli dělat co mají a přebrali funkční mechanyzmi co fungují v praxi už v jiných státech.
A to že tu někdo měl výcvik někdy před krystem, je ubohé zminovat, bo pravě tací co to řikají a řídi se tim jsou ty trefené husi o které jde. zvláštní že těm co to nikdy nevadí si aktualizovat něco mlčí. Ale tak to bývá. Potrefena husa se vždy ozve. přece jen brečet je snažší a pohodlnější než vztát a máknout.

Upravil/a skip dne 31.12.2012 15:36

Přidal BeeR dne 31.12.2012 17:50
#10

No Skipe ja osobne mám s tých "časov pred kristom" najlepsie spomieky na špeciálky. a čo sa týka tých trafených husí. No povedzme si to na rovinu s tých čias tu zostalo asi 5 hráčov. Tý ostatný po tom ako tu začalo byť hranie benevolentnejšie odyšli k "tým o kterých se nemluví". Takže tý sa už sťažovať asi nebudú. No a tý, o ktorých si napísal, že im "aktualizovať nevadí" sú tý, ktorý sú tu max 1 rok a nevedia ako sa tu hrávalo. A osobne si myslím, že keby tu vtedy boli a hrali s tými zastaralými postupmI, ktoré fungovali asi by teraz nemlčali. Pretože nebol bordel ani vo vysielačkách ani vo velení.
A kedže sa tu už stretávame v hojom počte tak jediné čo stačí, je oprášiť staré vedomosti a naučiť ich naších nových válečnikov a všetko bude Ouukéy.
Ale ja nie som z BTK, takže ked sa rozhodnete, že 6-členné Fireteami a 8-mi RTO-čkári sú to pravé, potom to tak asi bude.

Upravil/a BeeR dne 31.12.2012 17:57

Přidal Raptor dne 31.12.2012 17:57
#11

Doteraz mi nikto neodpovedal ako sme sa dostali k tomu ideálu 6-členných fireteamov.

Přidal Lyc dne 02.01.2013 16:48
#12

6 clenny je podla cz armady diverzantskej taktiku, ktoru ma ovladat skip.
Ja osobne odporucam 5 clenne moje dvovody odkedy som tu hral som cakal ze velenie bude velit dvom squadom ale miesto toho sa veli 4 a zabezpecit uspech missie v 4 ludoch ak nie su porfesionali (armu hraju 3+ rokov) je dost obtiazne tiez boli zavedene formacie a postupy pre 4 ludi co nenapomaha spajaniu sa do squadu na obranu velenia ak tam tvorca missie da obrnencov alebo heli tak proste nie je dost ludi na to aby sa formovali 9 clenne squady ako sa zamyslalo preto si myslim ze ten jeden clovek nie je vobec pritaz pre velitela a mas dalsieho nosica vybavenia a firepower tiez je vyhoda pri preprave ci uz littlebird alebo hmwee niekto moze namietat tak sa zoberu dva hmwee ale co ked jeden pride o kola pri ied tak ten jeden clovek ma ist peso ? :D
[color=#000000]
Raptore to mas tak ked som neschopny sa naucit materinsky jazyk za 17 rokov studia tak uz stim asi nic neurobim :([/color]

Přidal Sheriff dne 02.01.2013 19:55
#13

Mě se třeba líbí 8 členná grupa (2/FTeamy) -> 1 RTO - krása pro velení, btw: k respu (očekávám kamenování) jako zastánce aspoň nějaké možnosti jak se znova připojit po chybě/bugu/etc.. do hry - bych aspoň u svojich věci házel třeba 5+min resp. Protože když vidím co občas AIčkáři dovedou ( zdravím UAZ s ASG30 na 80+ skillu :) ) tak na jeden život je to dost hardcore. Resp do Aiček se toho moc nevyřeší - jednak je zbytečně moc jednotek na serveru a pak buď Aička posíláš do útoků ( a vystřílí všechno sami/chcípnou) nebo je schováš za kopcem a to už je to samý jak resp.

Přidal Raptor dne 02.01.2013 21:07
#14

Návrh od IM:
Bez respawnu, revive time 300s, liečenie (bandáže, adrenalín a morfium) zvláda každý, no bežne ich má k dispozícii iba zdravotník, medkity iba medik, ideálne *iba medik čaty*, pribúda možnosť zapojenia medevacu ak bude dosť ľudí. Vysielačky podľa nasledujúceho návrhu:
[URL=http://imgupload.sk/viewer.php?file=f0jv4hxccgs8jgr934z5.jpg][IMG]http://imgupload.sk/images/f/0/f0jv4hxccgs8jgr934z5_thumb.jpg[/IMG][/URL]

[url]http://imgupload.sk/images/f/0/f0jv4hxccgs8jgr934z5.jpg[/url]

EDIT:
Pre mission makerov: pre zmenu defaultných 343 na 148 dajte do init.sqf nasledujúci riadok:
["ACRE_PRC148"] call acre_api_fnc_setItemRadioReplacement;

Upravil/a Raptor dne 02.01.2013 21:19

Přidal Raptor dne 02.01.2013 21:29
#15

@Lyc: Vďaka za objasnenie.

4-členné fireteamy navrhujeme z jednoduchého dôvodu: napchajú sa do každého, aj neozbrojeného hmmwv alebo auta, littlebirdu...všade. So 6-člennými fireteamami nastáva problém, kam ich narvať. Ak chcete hrať za americké jednotky s americkou technikou, americký model je viac-menej nutnosťou. Ak chcete hrať za Čechov, narvite tam české BVPčka a sústreďte celý útok podľa českého modelu nie na pechotu ale práve na obrnenú podporu. V takom prípade kľudne môžme mať aj 6-členné roje.

Přidal Badboy dne 02.01.2013 21:38
#16

Souhlasim stale vše lepší než 6ti členej tým
--------------------------------------------------

Nucen napsat pod natlakem IM

Přidal Tommy dne 02.01.2013 21:39
#17

Jseš mrtvej Badboyi!!!!:)

Přidal Masaker dne 02.01.2013 21:43
#18

To aby měl velitel ve svém teamu 6 lidí nebude povinností, ale bude záviset na tom veliteli kolik lidí si do něj nabere. Pokud bude hrát se 4 tak si nahlásí před specialkou své 4 lidi a ostatní pozice zůstanou neobsazeny. Je to jenom pravidlo pro mission makery, aby se umožnilo těm velitelům, kteří chtějí jet podle nové taktiky, to realizovat a nabrat si 6 lidí.

Přidal Lyc dne 03.01.2013 02:41
#19

Chcel by som sa vas tiez opytat nieco a sice preco sa vraciame k teme vysielacky je predsa hokumove rozpracovanie a co som pozoroval tak to uz dospelo do stadia ze ako velitel som mal nie prebytok informacii ale nedostatok a stalo sa mi aj take ze som pocas specialky 10 min nevysielal ani neprimal na radiu takze neviem kde ten bordel na vysielackach vznika ? alebo aky bordel myslite ?

respawn alebo nie respawn tot je otazka (moj nazor ako niekoho kto nerobi missie) este kedisi sa vravelo ze specialka by mala trvat hodinu max 2 a obsahovat 1 max 2 +/- 1 subezne plinuci ukol! pocet nepriatelov 3-5 x pocet hracov takze ja by som vam navrhol co tak robit specialky z 1 max 2 ulohami ? pricom hraci cas cca hodina bez respu bez lifetime a po hodine by sa to reslo alebo skor prestriedali by sa teamy utocne obranne piloti sniperi velitelia a mohli by sme si zahrat jednoduchu hru aj 2-3 krat takze by ta nemrzelo ze si umrel lebo by si si zahral v dalsom vydani a kedze by sa menili pozicie bolo by to skoro stale rozlisne. Co si myslim tak ze momentalne su tie nase specialky moc prespekulovane prekombinovane a zdlhave potom sa netreba cudovat ze ludia musia pri vybavovani travit 30 min ked si musia na kazdu zakernost zobrat ine vybavenie a tych zakernosti tam je min 2-3 na ulohu a dokopi 4-5 uloh

A aby som mal aj nieco vecne k teme navrhujem nech nazov missie je zhodny z nazvom pbo suboru (dvovod pre rychle a prehladne premazavanie missi)

Upravil/a Lyc dne 03.01.2013 02:51

Přidal krmi74 dne 03.01.2013 12:31
#20

Speciálka byla většinou na jeden život a s méně úkoly. Mě to vyhovovalo. Prostě padneš a končíš, byla to tvoje chyba, neplnil jsi si svoje úkoly zodpovědně, a pokud to byla chyba někoho jiného, tak velení rozhodne o potrestání velitele týmu, družstva a nebo vezme odpovědnost na sebe.
Ale nakonec je na missionmakerovi jestli se toho bude držet, ale pak musí vzít odpovědnost na sebe.

Přidal Antoncz dne 03.01.2013 13:45
#21

Byl bych pro jeden život. Dává to SPECIÁLCE tu specku. Nebo co se probudit v base ( třeba další úkol ) - zachránit kolegy od brutálního mučení...)

Přidal GoldBergCz dne 03.01.2013 19:53
#22

Pokud chceme dodržovat realitku tak bych dal bez RESPAWNU.

A lifetime bych dal asi taky pryč přijde mi jako blbost když voják dostane raketu do těla a přežije na konec ?

Léčení by měl zvládat každý voják pokud vím. Jen medic by měl zasahovat u těch vážnějších typů ustřelili my nohu pomoc.

Počet lidí ve FT vím že se tu dlouho kdysi dávno hrálo jen na 4 členy a pokud vím tak to fungovalo. Pak nevím kdo přišel s nápadem Experimentovat Počet Lidí v Týmu "EPLT" a myslím si že tím se narušila i celá struktůra velení. A vznikl tu chaos ?

A docela se mi líbí to od IM ta struktůra.

Toť vše.

Přidal ReaperSK dne 03.01.2013 20:10
#23

Ja si myslím že hlavná príčina prečo sa začalo experimentovať zo zmenami v teame je ten že keď som sem prišiel ja hralo sa tu po 4 hráčoch v FT a na špeciálkach sa vôbec nepostupovalo ako družstvo ale tie FT väčšinou šli samé potom keď na par speckách pochcípali niektoré FT tak zasa začali isť spolu ale nie ako družstvo len si rozdelili že jeden FT pôjde čistiť mesto z pravej strany a druhy s ľavej odkedy tu som ešte som nevidel že by FT spolupracovali ako družstvo a tak sme sa tomu chceli prispôsobiť tak sa tu jeden krásny večer začal pokec na túto tému a ja som bol za 5 členov keď prišiel Skip tak tu začal praktikovať taktiku z českej armády a zatiaľ to dospelo do tohto bodu takže mne osobne nevadí či bude FT zo 4,5 alebo 6 členov ak FT o veľkosti 4 hráčov bude spolupracovať ako družstvo s iným FT tak si myslím že môžeme ostať pri starom ale aj tak nakláňam sa k možnosti 5 hráčov v FT

Přidal Masaker dne 12.10.2013 12:28
#24

Doporučuji missionmakerům, aby v A3 dávali do description.ext řádek enableDebugConsole = 1;
Tim se umožní správci, aby v průběhu mise zasahoval do jejího chodu přes konzoli a mohl napravit chyby, které se objeví v průběhu specialky (že se nespustí spínač, nebo se někdo bugne atd...).

Přidal Masaker dne 17.10.2013 13:31
#25

V ACE už není modul pro vypnutí značek skupin na mapě, takže je potřeba místo toho přidat tento kod do souboru init.sqf
if (isServer) then {
ace_sys_tracking_markers_enabled = false;
publicVariable "ace_sys_tracking_markers_enabled"
};