Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291
Warning: Illegal string offset 'user_rights' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291
Warning: Cannot assign an empty string to a string offset in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291
Warning: Illegal string offset 'user_groups' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291
Warning: Cannot assign an empty string to a string offset in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291
Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 814
Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 815
Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 816
Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 817
Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 818
Warning: Illegal string offset 'user_rights' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 819
Warning: Illegal string offset 'user_groups' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 820
ArmA BTK - Born To Kill - ARMA KLAN
Název novinky: ArmA BTK - Born To Kill - ARMA KLAN :: Podmienky pre tvorenie misii
Přidal ReaperSK dne 29.12.2012 18:29
#1
[color=#ff0000][b]Podmienky pre tvorbu specialek
[/b][/color]
1.Názov misie by nemal obsahovaÅ¥ interpunkÄné znamienka a medzery napr. nie Operace svÃÄka ale operace_svicka. (toto pravidlo platà len pre názov súboru názov misie ktorý bude vidieÅ¥ pri výbere na serveri môže obsahovaÅ¥ znaky a medzery)
2.Popis misie by mal byt vyplnenà textom ktorý struÄné charakterizuje misiu napr. misia TvT popis „CDF proti Rusom. CDF sa bráni Rusi útoÄia.
3.Su vyžadované 4-Älenné fireteamy.
4.Misia by mala byÅ¥ s ACE+ACE lieÄenie bez lifetimu(Adrenalin a Morphin môže použÃvaÅ¥ každý.Medkit len medic.) a podľa toho upravená obtiažnosÅ¥ misie (v prÃpade zapnutého lifetimu je treba sa dohodnúť s adminom)
5.Misia musà obsahovaÅ¥ diár a úkoly(nie pÃsané na mape!).Briefing v diári by mal byÅ¥ taký aby nevyžadoval komentáre ako sa má misia hraÅ¥.
6.Vyzbroj by mÄ›la být v misi udÄ›laná tak, aby se pÅ™edeÅ¡lo dlouhému vyzbrojovánà na zaÄátku mise.
7.V misii by malo byÅ¥ vypnuté znaÄenie skupÃn jednotiek(nachádza sa v moduloch)
8.Misi musà zkontrolovat jeden z kontrolorů Masaker, nebo Jezdina.
9.Mise by mÄ›li být vyzkoušéná nejenom u MM ale i na serveru ve vÃce lidech.
(Tieto pravidlá môžu byť aktualizované a upravované správcami)
[color=#66ff00]Otázky smerujte do tochto fóra[/color]
//edit:jezdina 29.12.12.19:25
Upravil/a Masaker dne 10.07.2013 14:56
Přidal Masaker dne 29.12.2012 19:10
#2
Ještě tam dopiš, že by se mise měla odzkoušet na serveru minimálně den před dobou, kdy se bude hrát.
Přidal Raptor dne 31.12.2012 02:45
#3
Ako ste sa dopracovali k 6-Älenným fireteamom?
Přidal BeeR dne 31.12.2012 03:21
#4
Bod 3. 6-Älenné fireteamy su nezmysel, bude to iba chaos. (nerobte zo specialok dominacky). Uz asi pred rokom a pol sa zistilo, ze 4 je optimum.
4. Specialky bez lifetimu, to beriem ale nech je resp. aspon 5 min.
7.- 8. To by mala byt samozrejmost.
Upravil/a BeeR dne 31.12.2012 03:22
Přidal Masaker dne 31.12.2012 10:38
#5
Žádný resp by tam nemÄ›l být. Protože z mého pohledu je resp jenom na obtÞ. Pokud nÄ›kdo zemÅ™e, tak se musà na nÄ›j Äekat, než se dostane zpÄ›t do bojové zony a to zdržuje vÅ¡echny ostatnÃ. NavÃc by museli být vypnuté aiÄka a pokud by to nÄ›komu spadlo, tak se po pÅ™ipojenà respne na spawnu a musà se zase dostávat do bojové zony. Podle mÄ› je ideálnÃ, když jsou zapnutá AI, tÃm pádem, když nÄ›komu spadne hra, tak se znova napojà na to své aiÄko, které zůstane stát na mÃstÄ› a bez jakýchkoliv problémů pokraÄuje v hranÃ.
Přidal skip dne 31.12.2012 11:33
#6
Beer nesouhlasÃm, a to protže : Chaos je iba problém lidà v týmu, chaos budeÅ¡ mÃt i když budeÅ¡ ty a Davit. StaÄà aby tam byly lidé co umà základy a je to. Zeptej se kluků co majà hotový zaklad. VÄ›dà co se jak robà a kde majà kde stát a hlÃdat a ani v CQB tento poÄet nenà naÅ¡kodu. Problém je v tom že se tu vÄ›ci pÅ™izpusobujà vaÅ¡Ãm nedostatkům než aby jste se na nÄ›co zaměřily. Lidi kteřà nevà jak postuvovat a jak bránit v ruzných prostÅ™edÃch, kdy použÃt vysilaÄku a jak do nà mluvit, nebo jak se dostat na mÃsto a zorientovat se, Äi udÄ›lat to a ono na tuhle situaci nebo povel. To je problém.
Jestli se nemejlÃm BTK má napsano že se chce pÅ™ilÞit realite, pokut to nevÃÅ¡ tak by sis to už mohl taky proÄÃst, A ve 4 lidech nezajistÃÅ¡ ani budovu. nemluvÃm otom že to tu neumà skoro nikdo, A proÄ asi ?Bo je tu pÅ™Ãstup na draka. A Davit je ukazkový. 2bany už dostal a stejnÄ› už ted zas chodà na server i na TS3.
Pravidla jsou dané. už vÃce než jeden nbo 2 roky a stejnÄ› se BTK neumà postarat oto aby je tu lidi dodržovaly.
Tak že dÄ›kujém za vyjadÅ™enà a kdy tÄ› uvidÃm na zaklaÄaku, abys pÅ™edvedl co teda v tobÄ› je.
Přidal Raptor dne 31.12.2012 12:25
#7
@Skib, že sa práve ty oháňaÅ¡ realitou. Chaos vzniká vtedy, keÄ musà Älovek naraz ukoÄÃrovaÅ¥ veľké množstvo ľudà ktorà nevedia Äo robiÅ¥. 6-Älenné fireteamy sa v moderných armádach len tak nevidia a strelecký roj Äi ako sa to volá je o nieÄom inom. A tie Å¡esÅ¥Älenné fireteamy si svojim prÃspevkom vôbec neobhájil. (Len tak medzi nami, Beer mal hotový záklaÄák kým ty si eÅ¡te ani nevedel, že nejaké záklaÄáky sa tu robia.)
Budova sa dá vyÄistiÅ¥ aj so Å¡tvorÄlenným fireteamom, no mala by sa ÄistiÅ¥ s celým družstvom, to by ale to družstvo muselo spolupracovaÅ¥. Už pred rokmi sa zaviedol koncept dvoch fireteamov v jednom družstve ktoré spolu úzko spolupracovali a fungovalo to, potom sa to neviem kedy rozdelilo a niekto si zmyslel, že prácu družstva má maÅ¥ na starosti fireteam a zrazu to fungovaÅ¥ prestalo, velenie nestÃha ukoÄÃrovaÅ¥ tých 7-8 fireteamov a 3 rôzne podpory miesto toho aby zadávali rozkazy 3-4 družstvám a podpore vo vÅ¡eobecnosti.
Koncept fireteamov nefunguje pokiaľ nemajú vÅ¡etci Älenovia nejaký výcvik, a nefunguje to nielen v Arme ale ani v realite, no to je už na inú debatu. Mňa iba zaujÃmalo ako ste sa dostali k tým 6-Älenným fireteamom. KeÄ už, tak to zaÄnime znovu rozdeľovaÅ¥ na 8- až 10-Älenné družstvá a ak si veliteľ družstva myslà že jeho družstvo zvládne rozdelenie na fireteamy, nech to rozdelÃ.
@Masaker: A vÅ¡ak preÄo nie. V podstate súhlasÃm.
[color=#000000]A kurÄa na Å¡afráne, nauÄte sa koneÄne poriadne vaÅ¡e rodné jazyky, Bernolák a Å túr sa obracajú v hroboch a mne mimovoľne Å¡krÃpu zuby.Aj keÄ v Reaperovom podanà si možno mädlia ruky, nakoľko sa to dosÅ¥ podobá tomu ÄÃm pÃsali.[/color]
Upravil/a Raptor dne 31.12.2012 12:29
Přidal BeeR dne 31.12.2012 13:14
#8
@Masaker: Ak plánujete špeciálky na jeden život bez respu, ja budem prvý, kto bude za. :)
@Skip: Tak postupy, ktoré sa tu formovali viac ako 2 roky sú teraz nedostatky. Nemám slóv.
Upravil/a BeeR dne 31.12.2012 13:54
Přidal skip dne 31.12.2012 14:55
#9
Je pÄ›kné že se tu nÄ›co budovalo 2 roky, naÅ¡i politici taky pořád budujÃ, mÃsto toho aby zaÄli dÄ›lat co majà a pÅ™ebrali funkÄnà mechanyzmi co fungujà v praxi už v jiných státech.
A to že tu nÄ›kdo mÄ›l výcvik nÄ›kdy pÅ™ed krystem, je ubohé zminovat, bo pravÄ› tacà co to Å™ikajà a Å™Ãdi se tim jsou ty trefené husi o které jde. zvláštnà že tÄ›m co to nikdy nevadà si aktualizovat nÄ›co mlÄÃ. Ale tak to bývá. Potrefena husa se vždy ozve. pÅ™ece jen breÄet je snažšà a pohodlnÄ›jÅ¡Ã než vztát a máknout.
Upravil/a skip dne 31.12.2012 15:36
Přidal BeeR dne 31.12.2012 17:50
#10
No Skipe ja osobne mám s tých "Äasov pred kristom" najlepsie spomieky na Å¡peciálky. a Äo sa týka tých trafených husÃ. No povedzme si to na rovinu s tých Äias tu zostalo asi 5 hráÄov. Tý ostatný po tom ako tu zaÄalo byÅ¥ hranie benevolentnejÅ¡ie odyÅ¡li k "tým o kterých se nemluvÃ". Takže tý sa už sÅ¥ažovaÅ¥ asi nebudú. No a tý, o ktorých si napÃsal, že im "aktualizovaÅ¥ nevadÃ" sú tý, ktorý sú tu max 1 rok a nevedia ako sa tu hrávalo. A osobne si myslÃm, že keby tu vtedy boli a hrali s tými zastaralými postupmI, ktoré fungovali asi by teraz nemlÄali. Pretože nebol bordel ani vo vysielaÄkách ani vo velenÃ.
A kedže sa tu už stretávame v hojom poÄte tak jediné Äo staÄÃ, je oprášiÅ¥ staré vedomosti a nauÄiÅ¥ ich naÅ¡Ãch nových váleÄnikov a vÅ¡etko bude Ouukéy.
Ale ja nie som z BTK, takže ked sa rozhodnete, že 6-Älenné Fireteami a 8-mi RTO-Äkári sú to pravé, potom to tak asi bude.
Upravil/a BeeR dne 31.12.2012 17:57
Přidal Raptor dne 31.12.2012 17:57
#11
Doteraz mi nikto neodpovedal ako sme sa dostali k tomu ideálu 6-Älenných fireteamov.
Přidal Lyc dne 02.01.2013 16:48
#12
6 clenny je podla cz armady diverzantskej taktiku, ktoru ma ovladat skip.
Ja osobne odporucam 5 clenne moje dvovody odkedy som tu hral som cakal ze velenie bude velit dvom squadom ale miesto toho sa veli 4 a zabezpecit uspech missie v 4 ludoch ak nie su porfesionali (armu hraju 3+ rokov) je dost obtiazne tiez boli zavedene formacie a postupy pre 4 ludi co nenapomaha spajaniu sa do squadu na obranu velenia ak tam tvorca missie da obrnencov alebo heli tak proste nie je dost ludi na to aby sa formovali 9 clenne squady ako sa zamyslalo preto si myslim ze ten jeden clovek nie je vobec pritaz pre velitela a mas dalsieho nosica vybavenia a firepower tiez je vyhoda pri preprave ci uz littlebird alebo hmwee niekto moze namietat tak sa zoberu dva hmwee ale co ked jeden pride o kola pri ied tak ten jeden clovek ma ist peso ? :D
[color=#000000]
Raptore to mas tak ked som neschopny sa naucit materinsky jazyk za 17 rokov studia tak uz stim asi nic neurobim :([/color]
Přidal Sheriff dne 02.01.2013 19:55
#13
MÄ› se tÅ™eba lÃbà 8 Älenná grupa (2/FTeamy) -> 1 RTO - krása pro velenÃ, btw: k respu (oÄekávám kamenovánÃ) jako zastánce aspoň nÄ›jaké možnosti jak se znova pÅ™ipojit po chybÄ›/bugu/etc.. do hry - bych aspoň u svojich vÄ›ci házel tÅ™eba 5+min resp. Protože když vidÃm co obÄas AIÄkáři dovedou ( zdravÃm UAZ s ASG30 na 80+ skillu :) ) tak na jeden život je to dost hardcore. Resp do AiÄek se toho moc nevyÅ™eÅ¡Ã - jednak je zbyteÄnÄ› moc jednotek na serveru a pak buÄ AiÄka posÃláš do útoků ( a vystÅ™Ãlà vÅ¡echno sami/chcÃpnou) nebo je schováš za kopcem a to už je to samý jak resp.
Přidal Raptor dne 02.01.2013 21:07
#14
Návrh od IM:
Bez respawnu, revive time 300s, lieÄenie (bandáže, adrenalÃn a morfium) zvláda každý, no bežne ich má k dispozÃcii iba zdravotnÃk, medkity iba medik, ideálne *iba medik Äaty*, pribúda možnosÅ¥ zapojenia medevacu ak bude dosÅ¥ ľudÃ. VysielaÄky podľa nasledujúceho návrhu:
[URL=http://imgupload.sk/viewer.php?file=f0jv4hxccgs8jgr934z5.jpg][IMG]http://imgupload.sk/images/f/0/f0jv4hxccgs8jgr934z5_thumb.jpg[/IMG][/URL]
[url]http://imgupload.sk/images/f/0/f0jv4hxccgs8jgr934z5.jpg[/url]
EDIT:
Pre mission makerov: pre zmenu defaultných 343 na 148 dajte do init.sqf nasledujúci riadok:
["ACRE_PRC148"] call acre_api_fnc_setItemRadioReplacement;
Upravil/a Raptor dne 02.01.2013 21:19
Přidal Raptor dne 02.01.2013 21:29
#15
@Lyc: VÄaka za objasnenie.
4-Älenné fireteamy navrhujeme z jednoduchého dôvodu: napchajú sa do každého, aj neozbrojeného hmmwv alebo auta, littlebirdu...vÅ¡ade. So 6-Älennými fireteamami nastáva problém, kam ich narvaÅ¥. Ak chcete hraÅ¥ za americké jednotky s americkou technikou, americký model je viac-menej nutnosÅ¥ou. Ak chcete hraÅ¥ za ÄŒechov, narvite tam Äeské BVPÄka a sústreÄte celý útok podľa Äeského modelu nie na pechotu ale práve na obrnenú podporu. V takom prÃpade kľudne môžme maÅ¥ aj 6-Älenné roje.
Přidal Badboy dne 02.01.2013 21:38
#16
Souhlasim stale vÅ¡e lepÅ¡Ã než 6ti Älenej tým
--------------------------------------------------
Nucen napsat pod natlakem IM
Přidal Tommy dne 02.01.2013 21:39
#17
Jseš mrtvej Badboyi!!!!:)
Přidal Masaker dne 02.01.2013 21:43
#18
To aby mÄ›l velitel ve svém teamu 6 lidà nebude povinnostÃ, ale bude záviset na tom veliteli kolik lidà si do nÄ›j nabere. Pokud bude hrát se 4 tak si nahlásà pÅ™ed specialkou své 4 lidi a ostatnà pozice zůstanou neobsazeny. Je to jenom pravidlo pro mission makery, aby se umožnilo tÄ›m velitelům, kteřà chtÄ›jà jet podle nové taktiky, to realizovat a nabrat si 6 lidÃ.
Přidal Lyc dne 03.01.2013 02:41
#19
Chcel by som sa vas tiez opytat nieco a sice preco sa vraciame k teme vysielacky je predsa hokumove rozpracovanie a co som pozoroval tak to uz dospelo do stadia ze ako velitel som mal nie prebytok informacii ale nedostatok a stalo sa mi aj take ze som pocas specialky 10 min nevysielal ani neprimal na radiu takze neviem kde ten bordel na vysielackach vznika ? alebo aky bordel myslite ?
respawn alebo nie respawn tot je otazka (moj nazor ako niekoho kto nerobi missie) este kedisi sa vravelo ze specialka by mala trvat hodinu max 2 a obsahovat 1 max 2 +/- 1 subezne plinuci ukol! pocet nepriatelov 3-5 x pocet hracov takze ja by som vam navrhol co tak robit specialky z 1 max 2 ulohami ? pricom hraci cas cca hodina bez respu bez lifetime a po hodine by sa to reslo alebo skor prestriedali by sa teamy utocne obranne piloti sniperi velitelia a mohli by sme si zahrat jednoduchu hru aj 2-3 krat takze by ta nemrzelo ze si umrel lebo by si si zahral v dalsom vydani a kedze by sa menili pozicie bolo by to skoro stale rozlisne. Co si myslim tak ze momentalne su tie nase specialky moc prespekulovane prekombinovane a zdlhave potom sa netreba cudovat ze ludia musia pri vybavovani travit 30 min ked si musia na kazdu zakernost zobrat ine vybavenie a tych zakernosti tam je min 2-3 na ulohu a dokopi 4-5 uloh
A aby som mal aj nieco vecne k teme navrhujem nech nazov missie je zhodny z nazvom pbo suboru (dvovod pre rychle a prehladne premazavanie missi)
Upravil/a Lyc dne 03.01.2013 02:51
Přidal krmi74 dne 03.01.2013 12:31
#20
Speciálka byla vÄ›tÅ¡inou na jeden život a s ménÄ› úkoly. MÄ› to vyhovovalo. ProstÄ› padneÅ¡ a konÄÃÅ¡, byla to tvoje chyba, neplnil jsi si svoje úkoly zodpovÄ›dnÄ›, a pokud to byla chyba nÄ›koho jiného, tak velenà rozhodne o potrestánà velitele týmu, družstva a nebo vezme odpovÄ›dnost na sebe.
Ale nakonec je na missionmakerovi jestli se toho bude držet, ale pak musà vzÃt odpovÄ›dnost na sebe.
Přidal Antoncz dne 03.01.2013 13:45
#21
Byl bych pro jeden život. Dává to SPECIÃLCE tu specku. Nebo co se probudit v base ( tÅ™eba dalšà úkol ) - zachránit kolegy od brutálnÃho muÄenÃ...)
Přidal GoldBergCz dne 03.01.2013 19:53
#22
Pokud chceme dodržovat realitku tak bych dal bez RESPAWNU.
A lifetime bych dal asi taky pryÄ pÅ™ijde mi jako blbost když voják dostane raketu do tÄ›la a pÅ™ežije na konec ?
LéÄenà by mÄ›l zvládat každý voják pokud vÃm. Jen medic by mÄ›l zasahovat u tÄ›ch vážnÄ›jÅ¡Ãch typů ustÅ™elili my nohu pomoc.
PoÄet lidà ve FT vÃm že se tu dlouho kdysi dávno hrálo jen na 4 Äleny a pokud vÃm tak to fungovalo. Pak nevÃm kdo pÅ™iÅ¡el s nápadem Experimentovat PoÄet Lidà v Týmu "EPLT" a myslÃm si že tÃm se naruÅ¡ila i celá struktůra velenÃ. A vznikl tu chaos ?
A docela se mi lÃbà to od IM ta struktůra.
Toť vše.
Přidal ReaperSK dne 03.01.2013 20:10
#23
Ja si myslÃm že hlavná prÃÄina preÄo sa zaÄalo experimentovaÅ¥ zo zmenami v teame je ten že keÄ som sem priÅ¡iel ja hralo sa tu po 4 hráÄoch v FT a na Å¡peciálkach sa vôbec nepostupovalo ako družstvo ale tie FT väÄÅ¡inou Å¡li samé potom keÄ na par speckách pochcÃpali niektoré FT tak zasa zaÄali isÅ¥ spolu ale nie ako družstvo len si rozdelili že jeden FT pôjde ÄistiÅ¥ mesto z pravej strany a druhy s ľavej odkedy tu som eÅ¡te som nevidel že by FT spolupracovali ako družstvo a tak sme sa tomu chceli prispôsobiÅ¥ tak sa tu jeden krásny veÄer zaÄal pokec na túto tému a ja som bol za 5 Älenov keÄ priÅ¡iel Skip tak tu zaÄal praktikovaÅ¥ taktiku z Äeskej armády a zatiaľ to dospelo do tohto bodu takže mne osobne nevadà Äi bude FT zo 4,5 alebo 6 Älenov ak FT o veľkosti 4 hráÄov bude spolupracovaÅ¥ ako družstvo s iným FT tak si myslÃm že môžeme ostaÅ¥ pri starom ale aj tak nakláňam sa k možnosti 5 hráÄov v FT
Přidal Masaker dne 12.10.2013 12:28
#24
DoporuÄuji missionmakerům, aby v A3 dávali do description.ext řádek enableDebugConsole = 1;
Tim se umožnà správci, aby v průbÄ›hu mise zasahoval do jejÃho chodu pÅ™es konzoli a mohl napravit chyby, které se objevà v průbÄ›hu specialky (že se nespustà spÃnaÄ, nebo se nÄ›kdo bugne atd...).
Přidal Masaker dne 17.10.2013 13:31
#25
V ACE už nenà modul pro vypnutà znaÄek skupin na mapÄ›, takže je potÅ™eba mÃsto toho pÅ™idat tento kod do souboru init.sqf
if (isServer) then {
ace_sys_tracking_markers_enabled = false;
publicVariable "ace_sys_tracking_markers_enabled"
};