Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291

Warning: Illegal string offset 'user_rights' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291

Warning: Cannot assign an empty string to a string offset in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291

Warning: Illegal string offset 'user_groups' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291

Warning: Cannot assign an empty string to a string offset in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 814

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 815

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 816

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 817

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 818

Warning: Illegal string offset 'user_rights' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 819

Warning: Illegal string offset 'user_groups' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 820
ArmA BTK - Born To Kill - ARMA KLAN Název novinky: ArmA BTK - Born To Kill - ARMA KLAN :: Arma 3 Server

Přidal Avarax dne 08.09.2013 10:43
#1

Ja by som sa chcel poradiť a spýtať ktoré addony by ste uvítali na arma 3 serveri keď nám 12 vychádza hra. Stačí dať link a pár riadkov ku tomu.

Přidal Evro dne 08.09.2013 11:10
#2

[url]http://forums.bistudio.com/showthread.php?161780-JSRS2-0-WIP-Thread[/url]
[url]http://forums.bistudio.com/showthread.php?160599-NATO-SF-and-Russian-Spetsnaz-WEAPONS-for-A3[/url]
[url]http://forums.bistudio.com/showthread.php?159271-PG-Services-Private-Military-Company[/url]
[url]http://forums.bistudio.com/showthread.php?159239-Hidden-Identity-Pack-v1[/url]
[url]http://forums.bistudio.com/showthread.php?156652-Fast-Transitions-Mod[/url]
[url]http://forums.bistudio.com/showthread.php?160095-Stance-Adjustment-revised[/url]
[url]http://forums.bistudio.com/showthread.php?152312-Jump-MF-basic-mod-to-unlock-vaulting-animation[/url]

Tady jsem vybral pár addonů co stojí za zmínku, jinak bych ještě doporučil updatovat ACRE co máte na serveru na posledni verzi a zeusAI asi taky.
Jinak ještě se můžete domluvit s 505 jestli vám nezapůjčí ACR jednotky viz [url]http://www.armaholic.com/page.php?id=22056[/url]

Přidal Pip dne 08.09.2013 16:18
#3

Ano ty [b][i]NATO SF Russian Spetznatz weapons[/i][/b] jsou vynikající a doporučuji: [url]http://www.armaholic.com/page.php?id=21912[/url] ;)

Jak je to s Virtual Ammo Boxem? Viděl jsem nějakou novou verzi, kde šlo uložit až 20 přednastavených profilů...

Přidal Blacki dne 12.09.2013 15:13
#4

http://www.armaholic.com/page.php?id=21912

http://www.armaholic.com/page.php?id=21616&highlight=PG%2BSERVICES%2B-%2BPRIVATE%2BMILITARY%2BCOMPANY

http://www.armaholic.com/page.php?id=22150&highlight=JSRS2.0%2BWIP

Přidal Antoncz dne 14.09.2013 15:34
#5

Kluci, PROSÍM, hlavně se pořádně domluvte a proberte co vlastně chcete a neperte tam addony bezhlavě. PROSÍM

Přidal Avarax dne 14.09.2013 16:07
#6

nebojsa zlato prave preto som vitvoril toto tema aby sa tam dali veci co sa viuziju :)

Přidal Evro dne 15.09.2013 20:22
#7

tohle taky stojí za zmínku
[url]http://forums.bistudio.com/showthread.php?158044-Switching-weapons-on-the-move[/url]

Přidal Avarax dne 15.09.2013 20:59
#8

Celkom pekne ale sme sa dohodli ze addony sa budu pridavat raz tizdenne

Co mame na buduci tizden na prejdenania je
http://forums.bistudio.com/showthread.php?158044-Switching-weapons-on-the-move
http://www.armaholic.com/page.php?id=22575
http://www.armaholic.com/page.php?id=22594

ak mate dalsie odporuciania laebo komenty ku tymto rad si vipocujem

Přidal Antoncz dne 15.09.2013 22:12
#9

Switching weapons on the move - ani náhodou
Armor Improvement System (AIS) - možná
F/A-18 Super Hornet - moc brzo, spíš něco pomalejšího
----
nevím kam spěcháte
----
Arma mi hlásí tolik chyb, že mi je z toho špatně...

Přidal Avarax dne 16.09.2013 07:30
#10

Ja osobne chyby v arme nevidim ako z addonov. Ku tomu move je to skvela vec lebo teraz musis stat na mieste ako blb a nemozes sa hybat cize je to dost nerealne. A hlavne vcera ma to stalo asi 5x zivot lebo som sa nemohol hybat ked som zbran viberal.

Skor sa ja bojim toho armoru. Lebo fakt si neviem predstavit ako budeme sundavat tank stym ale zase je to realne no neviem uvidime ked sa to viskusa s masakrom na dedikaci aky z toho budeme mat nazor.

A ku tej f-18 mi je jedno popravde jedine stihacky co su tam tak to su dve co maju nezavisli ale inak nema nikto nic.

A hlavne antone tie addony som sem napisal nie koli tomu ze sa idu davat alebo su rozhodne urcite daju ale hlavne koli tomu ci nema niekto snimi nejake skusenosti alebo poznatky. Je to skor aby sa tie adrony nami preskusali a otestovali aby sme vedeli co vislo a by mohlo bit pouzitelne.

Přidal sebelian dne 16.09.2013 21:32
#11

proc by nemelo jit menit zbran za pohybu
kdyz dokazu ja hodit ak na zada a vzit pistoly za behu proc by to nemel dokazat trenovany fojak?

Přidal Avarax dne 16.09.2013 21:34
#12

lebo bisaci si myslia ze to neni asi realne

Přidal Masaker dne 17.09.2013 16:06
#13

Nemyslím si, že by si BIS myslel, že to je nereálné, ale vyžadovalo by to dvě animace, které by postava dělala najednou a to asi neumožňuje ten jejich engine.

Přidal sebelian dne 17.09.2013 17:08
#14

ja spis myslim ze jsou liny preci jen doted neudali ze nozicky u zbrane sou k necemu coz kulomet hrozne degraduje kdyz jde "pouzit pouze v leze" a ne treba pekne oprenej za sutrem atd B)

Přidal Masaker dne 17.09.2013 17:19
#15

Tam by byl problém s tím rozpoznáváním míst, kde se to dá rozložit a kde ne. To by vyžadovalo velmi pokročilou umělou inteligenci, která by to vyhodnocovala.

Upravil/a Masaker dne 17.09.2013 17:20

Přidal Evro dne 17.09.2013 19:18
#16

[url]http://forums.bistudio.com/showthread.php?160054-TMR-Modular-Realism[/url] ehm.. myslim že replikovat u AI by to neměl být problém, ale kdo ví jestli je to chtěná věc u AI, pak by byli ještě víc deadly :D

Přidal Evro dne 19.09.2013 09:05
#17

ACRE a NATO SF and RUSSIAN SPETSNAZ WEAPONS byly oficálně přidaný na PWS, změňte to v repu na [b]@ACRE_A3[/b] a na [b]@NATO_Russian_SF_Weapons[/b] ať má každej aktuální verzi (u ACRE je místo @jayarma3lib použitý @jayarma2lib ). A jen tak mimochodem na PWS je teď i [b]@st_acre_volume_a3[/b]

Upravil/a Evro dne 19.09.2013 09:05

Přidal MamutCZ dne 19.09.2013 14:20
#18

Už aby byl ACE... :(

Přidal Evro dne 19.09.2013 19:31
#19

Dělá se na něm, momentálně se pracuje na konverzi věcí z A2 do A3 a čeká se až bisko vydá pořádné modtools.

Přidal Masaker dne 20.09.2013 09:51
#20

Ty nástroje z A2 jim nestačej?

Přidal Antoncz dne 23.09.2013 17:32
#21

Tak to vypadá slušně
US Marine Corp and MARSOC units
[url]http://www.armaholic.com/page.php?id=22749[/url]

Přidal Evro dne 24.09.2013 09:16
#22

Asi ne. Jinak o tomhle bych určitě uvažoval, něco co už mělo bejt dávno ve hře..
[url]forums.bistudio.com/showthread.php?162022-Advanced-Cockpit-Interaction[/url]

Přidal Avarax dne 24.09.2013 09:50
#23

jasne berem k uvahe oby dva addony dam to na prerokovanie

Přidal Masaker dne 24.09.2013 10:43
#24

Na serveru už je nějaké SOCOM oblečení, takže MARSOC je skoro to samé, navíc je ve virtualboxu tolik hadrů, že trvá hodně dlouho, než člověk najde tu uniformu co potřebuje. Co se týče té interakce v kokpitu, tak bych to bral všemi deseti.

Přidal freenkcz dne 25.09.2013 06:40
#25

Ta interakce co dal odkaz Evro je dost dobrá jsem taky pro ji sem dát... zas by mi to zpestřilo létání když už sem furt v tom kokpitu :-D

Přidal BohyCZ dne 25.09.2013 16:50
#26

tohle taky není špatné, upravuje chování AIček

[url]http://www.armaholic.com/page.php?id=22153[/url]

Přidal PeBar dne 17.11.2013 22:00
#27

RH zbranÄ› do Army 3 [url]http://www.armaholic.com/page.php?id=23277[/url] Private Military Company[url]http://www.armaholic.com/page.php?id=23405[/url]

Upravil/a PeBar dne 17.11.2013 22:03

Přidal Avarax dne 18.11.2013 08:21
#28

ok pokecam otom s masakrom a odskusame a uvidime

Přidal Masaker dne 22.11.2013 17:04
#29

Zamítli jsme oba addony.

Přidal Antoncz dne 23.11.2013 16:56
#30

Private Military Company - ale vypadají dobře - skupinu nez ani nemáme

Přidal PeBar dne 24.11.2013 19:07
#31

Konečně vysílačky[url]http://www.armaholic.com/page.php?id=23616[/url]

Přidal Antoncz dne 24.11.2013 19:53
#32

vypadá dobře, kdy to vyzkoušíme????

Přidal Antoncz dne 11.06.2014 22:16
#33

Celkem nutný když už máme na to mapy a dost se používá v misích. Jsem 100% za uvedení na server.
http://www.armaholic.com/page.php?id=24441

Přidal Antoncz dne 11.06.2014 22:21
#34

A teď mi někdo pověste jestli používáte Xlib???

Přidal Antoncz dne 13.07.2014 12:03
#35

Vyšlo nové CBA
http://www.armaholic.com/page.php?id=18768

Přidal Antoncz dne 15.07.2014 16:46
#36

Medical System 2 (XMS2)

Pokračování a rozšíření X39s Medical Systemu (XMedSys).

[url]http://www.armaholic.com/page.php?id=26119[/url]

Možná by to chtělo prubnout a vyzkoušet

Přidal Antoncz dne 28.07.2014 19:44
#37

NATO SF and Russian Spetsnaz Weapons by massi updated

[url]http://www.armaholic.com/page.php?id=21913[/url]

Jedna z věcí )))))
Added SCAR-L and SCAR-L short barrel rifles plus EGLM version
Added SCAR-H plus EGLM version


Přidal Antoncz dne 28.07.2014 19:47
#38

XLib v1.2.2 updated version

[url]http://www.armaholic.com/page.php?id=24968[/url]

Přidal krmi74 dne 29.07.2014 22:50
#39

Pokud chcete něco zkoušet. Stačí si spustit dedic server na lokale. Je to stejne. BTK server běží taky na Woknech.

Další věc, nemám moc času to teď řešit a proto bych rád, aby se toho na plný úvazek ujal Masaker, nikomu dalšímu nechci dávat plný přístup. Pokud se všemi hlasy shodnete, že se dá přístup někomu dalšímu, tak se mu hold dá. Ale pokud budou problémy s během více ArmA 3 serverů a nepodaří se to nějak vyřešit ke spokojenosti všech, necháme těm co mají zaplaceno za poskytování to doběhnout. Je jim třeba dát co nejdříve vědět, aby se na to připravili a mohli si zřídit službu jinde.
Prvořadé je provozovat naše servery a budeme si za to muset zaplatit hold sami. Mluvil jsem o tom i s naším leaderem a jeho názor je jasný.

Přidal Masaker dne 30.07.2014 01:44
#40

Nemam s tim problém, mam přístup ke všemu. Jedinné co neznám, jsou přihlašovací udaje na steam.
Co se tyče našich nájemníků: Tak pokud TFR nechce přistoupit na to aby měli společnou složku s ostatními a v oddělených složkách se nám to nepovede zprovoznit, tak to budeme muset s TFR ukončit.

Upravil/a Masaker dne 30.07.2014 01:55

Přidal Avarax dne 30.07.2014 02:02
#41

Maso dneska alebo tento tizden to poriesia aj ten server aby to fungovalo tak ako ma aj PWS aby slapal povec cas kedy budes mat na to to spravit a ja to snimi dohdonem

Přidal krmi74 dne 30.07.2014 22:36
#42

Masakere už řeš jen problémy s našimi servery BTK, já už jsem prakticky rozhodnutej, nevím jestli mě někdo z pardálů klanu zvyklá. Na tohle, co se tu teď děje, nemám momentálně náladu. Viz jiný topic.

Přidal Matthew dne 06.09.2014 21:02
#43

Zdravím,
Navrhoval bych přidat [url=http://forums.bistudio.com/showthread.php?182688-Army-of-the-Czech-Republic-A3-ACR_A3]Army of the Czech Republic A3 - ACR_A3[/url]
Pak by mě zajímalo ohledně E3 jednotek jestli se využívají, protože co jsem to zkoumal přišlo mi to jako 550 zbytečných chybných MB, nenašel jsem ani kdo je navrhoval..
Myslím, že by nebylo na škodu mít ve volitelných addonech JSRS+Blastcore, protože jakmile chcete jinak využívat tyhle módy musíte si udělat kopii celýho našeho packu..
Pak myslím, že by nikomu nevadilo se povozit v [url=http://play.withsix.com/arma-3/mods/dar-hmmwv]DAR_HMMWV[/url],
Matt.

Přidal Antoncz dne 06.09.2014 21:21
#44

Nefunguje náhodou JSRS a Blastore u jen klienta? Tím pádem to je jedno. Mám to a spouštím v pohodě... Jináč ohledně jednotek E3 jsou jen kvůli uniformám na spec. mise. Jináč za mě @Dar má dobré addony. Jen jde o využitelnost v misích ( použití třeba jen v našem případě ) AČR zase ohledně klanu není moc velká priorita. Addony se budou dávat do pořádku, takže debata je určo možná. Za mě spíše za co hrajeme, proti komu a jakou techniku jedotky preferují a snad vylepšit a vyšperkovat možnosti ručních zbraní (priorita). Vše navíc as zbytečné. Hlavně jde o to nezatěžovat moc a zbytečně hráče a server.
P.S.Jen mé doměnky...

Přidal PeBar dne 07.09.2014 10:41
#45

ČR jednotky do A3 je jasná věc.Také se více kompatibilně sjednotit s ostatníma klanama.

Přidal ReaperSK dne 07.09.2014 15:18
#46

bacha at tam neni zachvili vacsi bordel jak ted uz ted sou tam nejake zastarane addony

Přidal krmi74 dne 08.09.2014 16:20
#47

Tak máte dávat podněty na jejich update nebo odstranění. Tohle se týká hlavně Masakra, pokud se na serveru udělá nějaká změna, bude nejlepší to někam napsat. Abych si to mohl přečíst a věděl jsem o tom.
Protože se mise tvoří za pochodu s využitím ZEUSE, bude nutné, aby jsme se všichni, kdo máme zájem, aby se hrálo aspoň o víkendech, sešli a proškolili se v ZEUSU, získali nové zkušenosti a také je předali. V návaznosti na to vytvořili šablony pro jednotlivé mapy.

Přidal Antoncz dne 08.09.2014 17:06
#48

Ideal mit šablonu aji se zakladem enemáků, vybaveni, tabory, body postupu a zeusem jen reagovat na postup druzstev atd...

Přidal Antoncz dne 08.09.2014 17:08
#49

Ale co mě štve, že to nemůžu otestovat bo mi nejde založit server… .

Přidal krmi74 dne 08.09.2014 22:15
#50

[quote][b]Antoncz napsal:[/b]
Ale co mě štve, že to nemůžu otestovat bo mi nejde založit server… .[/quote]

Ono je problem v tom, ze jednotky (kromě hratelných) a objekty vytvorene v editoru při spuštění na serveru, v ZEUSU potom nejdou ovládat. Pravděpodobně by se to dalo asi nějak vyřešit, ale nevím jak. Možná by na tom mohl někdo zapracovat, nějaké návody se na to dají najít, ale já s mojí angličtinou to nedám.

Přidal Matthew dne 08.09.2014 22:54
#51

Z toho co jsem teď rychle našel a pochopil tak na obyčejný objekty stačí přidat Add Editable Objects modul a synchronizovat (F5) ho se všema objektama který chcete v misi, akorát v Assigned Zeus poli musíte mít název Zeus GM modulu ;)
A pokud chcete aby byla technika s posádkou ovladatelná později v misi, tak NázevZeusGModulu addCuratorEditableObjects [[this],true ]; do ini pole tý techniky. ;) Snad jsem pochopil správně

Přidal krmi74 dne 09.09.2014 22:33
#52

Až bude čas, tak to vyzkouším. Lepší by bylo to s někým ve spolupráci, kdo lépe ovládá englisch

Přidal geekea dne 14.10.2014 15:09
#53

english umí i ujo googel...:D

Přidal krmi74 dne 14.10.2014 21:41
#54

[quote][b]geekea napsal:[/b]
english umí i ujo googel...:D[/quote]

Odpovídat po měsíci, už není to pravé ořechové, když už je to vyřešené. A ujo google není v technických věcech tak dokonalý překladatel.

Přidal geekea dne 15.10.2014 22:43
#55

@krmi74

Přesně tak, máš naprostou pravdu... vypadá to pak jak by to překládali opice... ;)