Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291
Warning: Illegal string offset 'user_rights' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291
Warning: Cannot assign an empty string to a string offset in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291
Warning: Illegal string offset 'user_groups' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291
Warning: Cannot assign an empty string to a string offset in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291
Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 814
Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 815
Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 816
Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 817
Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 818
Warning: Illegal string offset 'user_rights' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 819
Warning: Illegal string offset 'user_groups' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 820
ArmA BTK - Born To Kill - ARMA KLAN
Název novinky: ArmA BTK - Born To Kill - ARMA KLAN :: Arma 3 Server
Přidal Avarax dne 08.09.2013 10:43
#1
Ja by som sa chcel poradiÅ¥ a spýtaÅ¥ ktoré addony by ste uvÃtali na arma 3 serveri keÄ nám 12 vychádza hra. StaÄà daÅ¥ link a pár riadkov ku tomu.
Přidal Evro dne 08.09.2013 11:10
#2
[url]http://forums.bistudio.com/showthread.php?161780-JSRS2-0-WIP-Thread[/url]
[url]http://forums.bistudio.com/showthread.php?160599-NATO-SF-and-Russian-Spetsnaz-WEAPONS-for-A3[/url]
[url]http://forums.bistudio.com/showthread.php?159271-PG-Services-Private-Military-Company[/url]
[url]http://forums.bistudio.com/showthread.php?159239-Hidden-Identity-Pack-v1[/url]
[url]http://forums.bistudio.com/showthread.php?156652-Fast-Transitions-Mod[/url]
[url]http://forums.bistudio.com/showthread.php?160095-Stance-Adjustment-revised[/url]
[url]http://forums.bistudio.com/showthread.php?152312-Jump-MF-basic-mod-to-unlock-vaulting-animation[/url]
Tady jsem vybral pár addonů co stojà za zmÃnku, jinak bych jeÅ¡tÄ› doporuÄil updatovat ACRE co máte na serveru na posledni verzi a zeusAI asi taky.
Jinak jeÅ¡tÄ› se můžete domluvit s 505 jestli vám nezapůjÄà ACR jednotky viz [url]http://www.armaholic.com/page.php?id=22056[/url]
Přidal Pip dne 08.09.2013 16:18
#3
Ano ty [b][i]NATO SF Russian Spetznatz weapons[/i][/b] jsou vynikajÃcà a doporuÄuji: [url]http://www.armaholic.com/page.php?id=21912[/url] ;)
Jak je to s Virtual Ammo Boxem? Viděl jsem nějakou novou verzi, kde šlo uložit až 20 přednastavených profilů...
Přidal Blacki dne 12.09.2013 15:13
#4
http://www.armaholic.com/page.php?id=21912
http://www.armaholic.com/page.php?id=21616&highlight=PG%2BSERVICES%2B-%2BPRIVATE%2BMILITARY%2BCOMPANY
http://www.armaholic.com/page.php?id=22150&highlight=JSRS2.0%2BWIP
Přidal Antoncz dne 14.09.2013 15:34
#5
Kluci, PROSÃM, hlavnÄ› se pořádnÄ› domluvte a proberte co vlastnÄ› chcete a neperte tam addony bezhlavÄ›. PROSÃM
Přidal Avarax dne 14.09.2013 16:07
#6
nebojsa zlato prave preto som vitvoril toto tema aby sa tam dali veci co sa viuziju :)
Přidal Evro dne 15.09.2013 20:22
#7
tohle taky stojà za zmÃnku
[url]http://forums.bistudio.com/showthread.php?158044-Switching-weapons-on-the-move[/url]
Přidal Avarax dne 15.09.2013 20:59
#8
Celkom pekne ale sme sa dohodli ze addony sa budu pridavat raz tizdenne
Co mame na buduci tizden na prejdenania je
http://forums.bistudio.com/showthread.php?158044-Switching-weapons-on-the-move
http://www.armaholic.com/page.php?id=22575
http://www.armaholic.com/page.php?id=22594
ak mate dalsie odporuciania laebo komenty ku tymto rad si vipocujem
Přidal Antoncz dne 15.09.2013 22:12
#9
Switching weapons on the move - ani náhodou
Armor Improvement System (AIS) - možná
F/A-18 Super Hornet - moc brzo, spÃÅ¡ nÄ›co pomalejÅ¡Ãho
----
nevÃm kam spÄ›cháte
----
Arma mi hlásà tolik chyb, že mi je z toho špatně...
Přidal Avarax dne 16.09.2013 07:30
#10
Ja osobne chyby v arme nevidim ako z addonov. Ku tomu move je to skvela vec lebo teraz musis stat na mieste ako blb a nemozes sa hybat cize je to dost nerealne. A hlavne vcera ma to stalo asi 5x zivot lebo som sa nemohol hybat ked som zbran viberal.
Skor sa ja bojim toho armoru. Lebo fakt si neviem predstavit ako budeme sundavat tank stym ale zase je to realne no neviem uvidime ked sa to viskusa s masakrom na dedikaci aky z toho budeme mat nazor.
A ku tej f-18 mi je jedno popravde jedine stihacky co su tam tak to su dve co maju nezavisli ale inak nema nikto nic.
A hlavne antone tie addony som sem napisal nie koli tomu ze sa idu davat alebo su rozhodne urcite daju ale hlavne koli tomu ci nema niekto snimi nejake skusenosti alebo poznatky. Je to skor aby sa tie adrony nami preskusali a otestovali aby sme vedeli co vislo a by mohlo bit pouzitelne.
Přidal sebelian dne 16.09.2013 21:32
#11
proc by nemelo jit menit zbran za pohybu
kdyz dokazu ja hodit ak na zada a vzit pistoly za behu proc by to nemel dokazat trenovany fojak?
Přidal Avarax dne 16.09.2013 21:34
#12
lebo bisaci si myslia ze to neni asi realne
Přidal Masaker dne 17.09.2013 16:06
#13
NemyslÃm si, že by si BIS myslel, že to je nereálné, ale vyžadovalo by to dvÄ› animace, které by postava dÄ›lala najednou a to asi neumožňuje ten jejich engine.
Přidal sebelian dne 17.09.2013 17:08
#14
ja spis myslim ze jsou liny preci jen doted neudali ze nozicky u zbrane sou k necemu coz kulomet hrozne degraduje kdyz jde "pouzit pouze v leze" a ne treba pekne oprenej za sutrem atd B)
Přidal Masaker dne 17.09.2013 17:19
#15
Tam by byl problém s tÃm rozpoznávánÃm mÃst, kde se to dá rozložit a kde ne. To by vyžadovalo velmi pokroÄilou umÄ›lou inteligenci, která by to vyhodnocovala.
Upravil/a Masaker dne 17.09.2013 17:20
Přidal Evro dne 17.09.2013 19:18
#16
[url]http://forums.bistudio.com/showthread.php?160054-TMR-Modular-Realism[/url] ehm.. myslim že replikovat u AI by to nemÄ›l být problém, ale kdo và jestli je to chtÄ›ná vÄ›c u AI, pak by byli jeÅ¡tÄ› vÃc deadly :D
Přidal Evro dne 19.09.2013 09:05
#17
ACRE a NATO SF and RUSSIAN SPETSNAZ WEAPONS byly oficálnÄ› pÅ™idaný na PWS, změňte to v repu na [b]@ACRE_A3[/b] a na [b]@NATO_Russian_SF_Weapons[/b] aÅ¥ má každej aktuálnà verzi (u ACRE je mÃsto @jayarma3lib použitý @jayarma2lib ). A jen tak mimochodem na PWS je teÄ i [b]@st_acre_volume_a3[/b]
Upravil/a Evro dne 19.09.2013 09:05
Přidal MamutCZ dne 19.09.2013 14:20
#18
Už aby byl ACE... :(
Přidal Evro dne 19.09.2013 19:31
#19
DÄ›lá se na nÄ›m, momentálnÄ› se pracuje na konverzi vÄ›cà z A2 do A3 a Äeká se až bisko vydá pořádné modtools.
Přidal Masaker dne 20.09.2013 09:51
#20
Ty nástroje z A2 jim nestaÄej?
Přidal Antoncz dne 23.09.2013 17:32
#21
Tak to vypadá slušně
US Marine Corp and MARSOC units
[url]http://www.armaholic.com/page.php?id=22749[/url]
Přidal Evro dne 24.09.2013 09:16
#22
Asi ne. Jinak o tomhle bych urÄitÄ› uvažoval, nÄ›co co už mÄ›lo bejt dávno ve hÅ™e..
[url]forums.bistudio.com/showthread.php?162022-Advanced-Cockpit-Interaction[/url]
Přidal Avarax dne 24.09.2013 09:50
#23
jasne berem k uvahe oby dva addony dam to na prerokovanie
Přidal Masaker dne 24.09.2013 10:43
#24
Na serveru už je nÄ›jaké SOCOM obleÄenÃ, takže MARSOC je skoro to samé, navÃc je ve virtualboxu tolik hadrů, že trvá hodnÄ› dlouho, než ÄlovÄ›k najde tu uniformu co potÅ™ebuje. Co se týÄe té interakce v kokpitu, tak bych to bral vÅ¡emi deseti.
Přidal freenkcz dne 25.09.2013 06:40
#25
Ta interakce co dal odkaz Evro je dost dobrá jsem taky pro ji sem dát... zas by mi to zpestřilo létánà když už sem furt v tom kokpitu :-D
Přidal BohyCZ dne 25.09.2013 16:50
#26
tohle taky nenà špatné, upravuje chovánà AIÄek
[url]http://www.armaholic.com/page.php?id=22153[/url]
Přidal PeBar dne 17.11.2013 22:00
#27
RH zbranÄ› do Army 3 [url]http://www.armaholic.com/page.php?id=23277[/url] Private Military Company[url]http://www.armaholic.com/page.php?id=23405[/url]
Upravil/a PeBar dne 17.11.2013 22:03
Přidal Avarax dne 18.11.2013 08:21
#28
ok pokecam otom s masakrom a odskusame a uvidime
Přidal Masaker dne 22.11.2013 17:04
#29
ZamÃtli jsme oba addony.
Přidal Antoncz dne 23.11.2013 16:56
#30
Private Military Company - ale vypadajà dobře - skupinu nez ani nemáme
Přidal PeBar dne 24.11.2013 19:07
#31
KoneÄnÄ› vysÃlaÄky[url]http://www.armaholic.com/page.php?id=23616[/url]
Přidal Antoncz dne 24.11.2013 19:53
#32
vypadá dobÅ™e, kdy to vyzkouÅ¡Ãme????
Přidal Antoncz dne 11.06.2014 22:16
#33
Celkem nutný když už máme na to mapy a dost se použÃvá v misÃch. Jsem 100% za uvedenà na server.
http://www.armaholic.com/page.php?id=24441
Přidal Antoncz dne 11.06.2014 22:21
#34
A teÄ mi nÄ›kdo povÄ›ste jestli použÃváte Xlib???
Přidal Antoncz dne 13.07.2014 12:03
#35
Vyšlo nové CBA
http://www.armaholic.com/page.php?id=18768
Přidal Antoncz dne 15.07.2014 16:46
#36
Medical System 2 (XMS2)
PokraÄovánà a rozÅ¡ÃÅ™enà X39s Medical Systemu (XMedSys).
[url]http://www.armaholic.com/page.php?id=26119[/url]
Možná by to chtělo prubnout a vyzkoušet
Přidal Antoncz dne 28.07.2014 19:44
#37
NATO SF and Russian Spetsnaz Weapons by massi updated
[url]http://www.armaholic.com/page.php?id=21913[/url]
Jedna z věcà )))))
Added SCAR-L and SCAR-L short barrel rifles plus EGLM version
Added SCAR-H plus EGLM version
Přidal Antoncz dne 28.07.2014 19:47
#38
XLib v1.2.2 updated version
[url]http://www.armaholic.com/page.php?id=24968[/url]
Přidal krmi74 dne 29.07.2014 22:50
#39
Pokud chcete nÄ›co zkouÅ¡et. StaÄà si spustit dedic server na lokale. Je to stejne. BTK server běžà taky na Woknech.
DalÅ¡Ã vÄ›c, nemám moc Äasu to teÄ Å™eÅ¡it a proto bych rád, aby se toho na plný úvazek ujal Masaker, nikomu dalÅ¡Ãmu nechci dávat plný pÅ™Ãstup. Pokud se vÅ¡emi hlasy shodnete, že se dá pÅ™Ãstup nÄ›komu dalÅ¡Ãmu, tak se mu hold dá. Ale pokud budou problémy s bÄ›hem vÃce ArmA 3 serverů a nepodařà se to nÄ›jak vyÅ™eÅ¡it ke spokojenosti vÅ¡ech, necháme tÄ›m co majà zaplaceno za poskytovánà to dobÄ›hnout. Je jim tÅ™eba dát co nejdÅ™Ãve vÄ›dÄ›t, aby se na to pÅ™ipravili a mohli si zÅ™Ãdit službu jinde.
PrvoÅ™adé je provozovat naÅ¡e servery a budeme si za to muset zaplatit hold sami. Mluvil jsem o tom i s naÅ¡Ãm leaderem a jeho názor je jasný.
Přidal Masaker dne 30.07.2014 01:44
#40
Nemam s tim problém, mam pÅ™Ãstup ke vÅ¡emu. Jedinné co neznám, jsou pÅ™ihlaÅ¡ovacà udaje na steam.
Co se tyÄe naÅ¡ich nájemnÃků: Tak pokud TFR nechce pÅ™istoupit na to aby mÄ›li spoleÄnou složku s ostatnÃmi a v oddÄ›lených složkách se nám to nepovede zprovoznit, tak to budeme muset s TFR ukonÄit.
Upravil/a Masaker dne 30.07.2014 01:55
Přidal Avarax dne 30.07.2014 02:02
#41
Maso dneska alebo tento tizden to poriesia aj ten server aby to fungovalo tak ako ma aj PWS aby slapal povec cas kedy budes mat na to to spravit a ja to snimi dohdonem
Přidal krmi74 dne 30.07.2014 22:36
#42
Masakere už Å™eÅ¡ jen problémy s naÅ¡imi servery BTK, já už jsem prakticky rozhodnutej, nevÃm jestli mÄ› nÄ›kdo z pardálů klanu zvyklá. Na tohle, co se tu teÄ dÄ›je, nemám momentálnÄ› náladu. Viz jiný topic.
Přidal Matthew dne 06.09.2014 21:02
#43
ZdravÃm,
Navrhoval bych přidat [url=http://forums.bistudio.com/showthread.php?182688-Army-of-the-Czech-Republic-A3-ACR_A3]Army of the Czech Republic A3 - ACR_A3[/url]
Pak by mÄ› zajÃmalo ohlednÄ› E3 jednotek jestli se využÃvajÃ, protože co jsem to zkoumal pÅ™iÅ¡lo mi to jako 550 zbyteÄných chybných MB, nenaÅ¡el jsem ani kdo je navrhoval..
MyslÃm, že by nebylo na Å¡kodu mÃt ve volitelných addonech JSRS+Blastcore, protože jakmile chcete jinak využÃvat tyhle módy musÃte si udÄ›lat kopii celýho naÅ¡eho packu..
Pak myslÃm, že by nikomu nevadilo se povozit v [url=http://play.withsix.com/arma-3/mods/dar-hmmwv]DAR_HMMWV[/url],
Matt.
Přidal Antoncz dne 06.09.2014 21:21
#44
Nefunguje náhodou JSRS a Blastore u jen klienta? TÃm pádem to je jedno. Mám to a spouÅ¡tÃm v pohodÄ›... JinÃ¡Ä ohlednÄ› jednotek E3 jsou jen kvůli uniformám na spec. mise. JinÃ¡Ä za mÄ› @Dar má dobré addony. Jen jde o využitelnost v misÃch ( použità tÅ™eba jen v naÅ¡em pÅ™ÃpadÄ› ) AÄŒR zase ohlednÄ› klanu nenà moc velká priorita. Addony se budou dávat do pořádku, takže debata je urÄo možná. Za mÄ› spÃÅ¡e za co hrajeme, proti komu a jakou techniku jedotky preferujà a snad vylepÅ¡it a vyÅ¡perkovat možnosti ruÄnÃch zbranà (priorita). VÅ¡e navÃc as zbyteÄné. HlavnÄ› jde o to nezatěžovat moc a zbyteÄnÄ› hráÄe a server.
P.S.Jen mé doměnky...
Přidal PeBar dne 07.09.2014 10:41
#45
ÄŒR jednotky do A3 je jasná vÄ›c.Také se vÃce kompatibilnÄ› sjednotit s ostatnÃma klanama.
Přidal ReaperSK dne 07.09.2014 15:18
#46
bacha at tam neni zachvili vacsi bordel jak ted uz ted sou tam nejake zastarane addony
Přidal krmi74 dne 08.09.2014 16:20
#47
Tak máte dávat podnÄ›ty na jejich update nebo odstranÄ›nÃ. Tohle se týká hlavnÄ› Masakra, pokud se na serveru udÄ›lá nÄ›jaká zmÄ›na, bude nejlepÅ¡Ã to nÄ›kam napsat. Abych si to mohl pÅ™eÄÃst a vÄ›dÄ›l jsem o tom.
Protože se mise tvořà za pochodu s využitÃm ZEUSE, bude nutné, aby jsme se vÅ¡ichni, kdo máme zájem, aby se hrálo aspoň o vÃkendech, seÅ¡li a proÅ¡kolili se v ZEUSU, zÃskali nové zkuÅ¡enosti a také je pÅ™edali. V návaznosti na to vytvoÅ™ili Å¡ablony pro jednotlivé mapy.
Přidal Antoncz dne 08.09.2014 17:06
#48
Ideal mit šablonu aji se zakladem enemáků, vybaveni, tabory, body postupu a zeusem jen reagovat na postup druzstev atd...
Přidal Antoncz dne 08.09.2014 17:08
#49
Ale co mě štve, že to nemůžu otestovat bo mi nejde založit server… .
Přidal krmi74 dne 08.09.2014 22:15
#50
[quote][b]Antoncz napsal:[/b]
Ale co mě štve, že to nemůžu otestovat bo mi nejde založit server… .[/quote]
Ono je problem v tom, ze jednotky (kromÄ› hratelných) a objekty vytvorene v editoru pÅ™i spuÅ¡tÄ›nà na serveru, v ZEUSU potom nejdou ovládat. PravdÄ›podobnÄ› by se to dalo asi nÄ›jak vyÅ™eÅ¡it, ale nevÃm jak. Možná by na tom mohl nÄ›kdo zapracovat, nÄ›jaké návody se na to dajà najÃt, ale já s mojà angliÄtinou to nedám.
Přidal Matthew dne 08.09.2014 22:54
#51
Z toho co jsem teÄ rychle naÅ¡el a pochopil tak na obyÄejný objekty staÄà pÅ™idat Add Editable Objects modul a synchronizovat (F5) ho se vÅ¡ema objektama který chcete v misi, akorát v Assigned Zeus poli musÃte mÃt název Zeus GM modulu ;)
A pokud chcete aby byla technika s posádkou ovladatelná později v misi, tak NázevZeusGModulu addCuratorEditableObjects [[this],true ]; do ini pole tý techniky. ;) Snad jsem pochopil správně
Přidal krmi74 dne 09.09.2014 22:33
#52
Až bude Äas, tak to vyzkouÅ¡Ãm. LepÅ¡Ã by bylo to s nÄ›kým ve spolupráci, kdo lépe ovládá englisch
Přidal geekea dne 14.10.2014 15:09
#53
english umà i ujo googel...:D
Přidal krmi74 dne 14.10.2014 21:41
#54
[quote][b]geekea napsal:[/b]
english umà i ujo googel...:D[/quote]
OdpovÃdat po mÄ›sÃci, už nenà to pravé oÅ™echové, když už je to vyÅ™eÅ¡ené. A ujo google nenà v technických vÄ›cech tak dokonalý pÅ™ekladatel.
Přidal geekea dne 15.10.2014 22:43
#55
@krmi74
Přesně tak, máš naprostou pravdu... vypadá to pak jak by to překládali opice... ;)