Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291

Warning: Illegal string offset 'user_rights' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291

Warning: Cannot assign an empty string to a string offset in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291

Warning: Illegal string offset 'user_groups' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291

Warning: Cannot assign an empty string to a string offset in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 814

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 815

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 816

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 817

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 818

Warning: Illegal string offset 'user_rights' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 819

Warning: Illegal string offset 'user_groups' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 820
ArmA BTK - Born To Kill - ARMA KLAN - HERNÍ SERVER
28.03.2024 19:14
WEB
· Úvod
· FÓRUM
· Články
· GALERIE
· ODKAZY
· NAPIŠTE NÁM
· HLEDAT

· Kalendář akcí
· Professional Download System
BTK

· ARMA
Kalendář akcí
<< Březen 2018 >>
Po Út St Čt So Ne
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

HERNÍ SERVER
btkclan.cz banner

GAME Tracker

 




Aktuální verze módú na kterém běží náš server je možné stáhnout pomocí programu AddonSync 2009. Po vyhledání BTK serveru pomocí tohoto programu si jej přidejte do oblíbených a po otevření v záložce server nakopírujte auto config URL:



http://92.62.224.150/Repo/ArmA2ACEOA-Repo.7z




Poté stiskněte Inport server. V záložce Download addons klikněte na Check for addons a poslední fáze Downloads addons.
Formace jednotky



- Záchrana zraněných je vždy stejně důležitá jako splnění mise. Zraněný podá přibližnou pozici, kde se nachází. Úkolem ostatních je přednostně zabezpečit místo okolo zraněného (nejlépe pomocí kouřových granátů) a až pak se snažit pomoci zraněnému.

- Pokud se kdokoliv ztratí, neprodleně ohlásí svůj stav veliteli. Za žádných okolností se nesnaží družstvo najít na vlastní pěst a vyčká na pokyny velitele!

- Pokud dostaneme povolení při střelbě změnit naši pozici, sledujeme situaci kolem sebe a nepřebíháme ostatním před zbraní. Ostatní členy jednotky obcházíme vždy za zády.

- Ostatní činnosti, které se mohou stát a nejsou zde uvedeny, řeší velitel jednotky.

- V komunikaci platí nejdůležitější pravidlo, dodržování pořádku na kanálu a vyvarovat se zbytečné dlouhým relacím. Sdělujeme jen důležité informace souvisejícím s děním v boji.


--- POLNÍ PŘÍRUČKA PRO VELITELE ---

- Úloha hlavního velitele začíná už při výběru profesí vojáků. Nemůže dovolit, aby si jednotka samostatně vybírala funkce. Velitel sám přidělí požadované profese. Velitel je zodpovědný za jednotku a proto pečlivě zváží důležitost funkcí, pak má i přehled o vybavenosti svých vojáků.

- Velitelé se svými skupinami, se vždy rozdělí do vlastních komunikačních kanálů s možností velitelské komunikace.

- V briefingu, který je nezbytnou součástí mise, má velitel povinnost seznámit jednotku s přibližným postupem v misi. Takže počínaje směrem, kterým se jednotka vydá po startu mise, až po kontrolní body, kde se bude jednotka hlásit, či čekat na rozkaz. Pokud bude mít velitel na starost několik družstev, které bude chtít rozdělit, tak každému družstvu vysvětlí jeho postup a do mapy zadá potřebné údaje, aby všichni věděli co je jejich úkol. Po startu mise nebude existovat možnost, že by někdo nevěděl co má dělat!

- Na začátku každe mise udělí velitel pokyny o chování jeho jednotek, formaci a dalších okolnostech na které si mají hráči dávat pozor.

- Při přesunech v terénu, velitel vždy hlási změnu směru pomocí kompasu (změna, přesun směr 270). Pokud potřebuje změnit směr jiného družstva, udá mu gps souřadnice nové pozice, či označí bod na mapě podle vzoru a případně upozorní jakou cestou by se tam mělo družstvo dostat. Jestli bude v misi využito systému "Vrchní velení" bude se ho velitel snažit využívat, aby nebyl zbytečně zatěžován kanál kuli otázkám, kde se dané skupiny nacházejí.

Značení jednotek


- Pozice do mapy značí pouze hlavní velitel, velitelé družstev nebo pověřené osoby na průzkumu. Pozice nepřátel se snažíme značit co nejpřesněji. Pokud se jedná o statické cíle, označujeme je zvlášť pro lepší přehled o pozicích nepřátel. Pokud není možnost přesného určení pozic, udáme počet nepřátel a odpovídající značku podle toho jestli stojí nebo chodí / jezdí.

Značení jednotek


- V případě potřeby si velitel zvolí pomocníka, který bude mít na starosti jestli jednotka drží správný tvar formace, dívá se kam má a dělá co má, aby se velitel mohl nerušeně věnovat své hlavní funkci.


--- KOMUNIKACE ---

Ke komunikaci využíváme aplikaci Teamspeak, která je zde na webu ke stažení. Na TS je nutno doržovat pořádek a sdělovat jen důležité informace!!!

NATO ABECEDA:(pomůcka při komunikaci)

A - Alpha (AL fah)
B - Bravo (BRAH voh)
C - Charlie (CHAR lee *nebo* SHAR lee)
D - Delta (DELL tah)
E - Echo (ECK oh)
F - Foxtrot (FOKS trot)
G - Golf (GOLF)
H - Hotel (hoh TELL)
I - India (IN dee ah)
J - Juliett (JEW lee ETT) (NOTE SPELLING: 2 Ts)
K - Kilo (KEY loh)
L - Lima (LEE mah)
M - Mike (MIKE)
N - November (no VEM ber)
O - Oscar (OSS cah)
P - Papa (pah PAH) (NOTE STRESS IS ON THE 2ND SYLLABLE)
Q - Quebec (keh BECK)
R - Romeo (ROW me oh)
S - Sierra (see AIR rah)
T - Tango (TANG go)
U - Uniform (YOU nee form *or* OO nee form)
V - Victor (VIK tah)
W - Whiskey (WISS key)
X - X-ray (ECKS ray)
Y - Yankee (YANG kee)
Z - Zulu (ZOO loo)


0 - Zero
1 - Wun (One)
2 - Two
3 - Tree (Three)
4 - Fower (Four)
5 - Five
6 - Six
7 - Seven
8 - Ait (Eight)
9 - Niner (Nine)
. - decimal (point)
. - (full) stop









Upozorňujeme, že server běží na verzi Arma 1.62 a připojíte se na něj pouze se zástupcem, který má v položce "Cíl" editovány tyto mody v následujícím pořadí.


"C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA 2\arma2oa.exe" -nosplash -mod=ca;@CBA;@CBA_OA;@CBA_A2;@ACE;@ACEX;@ACEX_ru;@ACEX_SM;@ACEX_usnavy;@ACEX_PLA;@ACRE;@isla_duala;@btk;@JayArmA2Lib


--- VŠEOBECNÁ PRAVIDLA ---

1.) Hlavními administrátory je klan BTK, tudíž dotazy směřujte sem na web do příslušného pole ve foru, či pomocí položky napište nám.

2.) BTK coop server (CZ-SK) je public server, ale kdo nebude dodržovat pravidla, bude ze hry vyloučen a při opakovaném hrubém porušování bude zabanován!

3.) BTK coop server (CZ-SK) je COOP a TVT server a je nastaven na hardcore nastavení.

4.) Pokud na serveru někdo nebude spolupracovat a bude tak kazit hru ostatním, může být vyhozen. Jedná se o COOP a TVT server, proto vyžadujeme disciplínu.

5.) Oficiálním jazykem na serveru je čeština a až poté angličtina.

6.) Vždy poslouchejte správce serveru i když jím v době nepřítomnosti administrátorů BTK klanu je někdo z veřejnosti.

7.) Je zakázáno kazit hru ostatním, v případě, že ji znáte. Prozrazené pozice jednotek kazí požitek z boje.


--- PRAVIDLA BOJE ---
- Zvolený velitel rozhoduje o přidělení profesí hráčů na začátku hry. Nikdo nebude namítat, že mu přidělená profese nevyhovuje, protože ho to tak nebaví atd. Velitel sám uzná za vhodné co je pro koho optimální funkce. (vždy se dá mezi sebou domluvit i rozumně a případně funkce mezi sebou zaměnit). V průběhu mise již neexistuje možnost, že si bez svolení svého velitele změníte svoje vybavení!

- Velitel je zodpovědný za tým a plnění úkolů. Nikdo nikdy nezpochybňuje jeho rozhodnutí a plňí jeho rozkazy! Pokud si velitel zažádá o jiný návrh, může někdo samozřejmě navrhnout jiný postup, ale konečné rozhodnutí o dalším postupu je na veliteli.

- Pozice zásadně udáváme podle kompasu (kurz 234) nebo GPS (012345 tank). Pokud někdo zpozoruje nepřítele. Okamžitě zahlásí KONTAKT, poté následuje zahlášení směr, vzdálenost. (2 vojáci, směr 160, vzdálenost asi 350m). Už po zahlášení "KONTAKT" celá skupina okamžitě zastaví a čeká na rozkazy. Pokud bude skupina ve vozidle, může užívat hodinového systému (skupina vojáku, 10 hodina, vzdálenost 150). Když člen týmu zpozoruje nepřítele, tak za žádných okolností nestřílí dokud nedostane povolení od velitele, nebo není jednotka v přímém ohrožení!

- Formace je základ pro pohyb po bojišti. Formaci určuje velitel a družstvo ji drží, dokud velitel nerozhodne jinak. Tvar formace dodržujeme co nejlepé s ohledem na možnosti terénu. Toho se týkají i rozestupy. Nesmí se stávat, že jeden granát zabije či zraní půlku družstva. Rozestupy se liší pro boj ve městě i v lese. Ve městě jsou těsnější, ale v lese si každý musí hlídat, aby nevznikali příliš těsné formace.

- Krytí rozhoduje o přežití jednotky, proto jej nepodceňujte. V případě zastavení, všichni pokleknou a podle formace vytvoří odpovídající krytí. V případě kruhové obrany každý hráč zahlási směr svého krytí a případně se přesune na jinou nekrytou pozici. (Mozek, kryju jih, Born mám západ atd...)


Přilášení
Jméno

Heslo



Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
BlackFace by Fusion-Style.Ro | 16,439,129 návštěv
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2008 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.