<< Říjen 2020 >>
Po |
Út |
St |
Čt |
Pá |
So |
Ne |
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
|
|
|
GAME Tracker
Â
Aktuálnà verze módú na kterém běžà náš server je možné stáhnout pomocà programu AddonSync 2009. Po vyhledánà BTK serveru pomocà tohoto programu si jej pÅ™idejte do oblÃbených a po otevÅ™enà v záložce server nakopÃrujte auto config URL:
- Záchrana zranÄ›ných je vždy stejnÄ› důležitá jako splnÄ›nà mise. ZranÄ›ný podá pÅ™ibližnou pozici, kde se nacházÃ. Úkolem ostatnÃch je pÅ™ednostnÄ› zabezpeÄit mÃsto okolo zranÄ›ného (nejlépe pomocà kouÅ™ových granátů) a až pak se snažit pomoci zranÄ›nému.
- Pokud se kdokoliv ztratÃ, neprodlenÄ› ohlásà svůj stav veliteli. Za žádných okolnostà se nesnažà družstvo najÃt na vlastnà pÄ›st a vyÄká na pokyny velitele!
- Pokud dostaneme povolenà pÅ™i stÅ™elbÄ› zmÄ›nit naÅ¡i pozici, sledujeme situaci kolem sebe a nepÅ™ebÃháme ostatnÃm pÅ™ed zbranÃ. Ostatnà Äleny jednotky obcházÃme vždy za zády.
- Ostatnà Äinnosti, které se mohou stát a nejsou zde uvedeny, Å™eÅ¡Ã velitel jednotky.
- V komunikaci platà nejdůležitÄ›jÅ¡Ã pravidlo, dodržovánà pořádku na kanálu a vyvarovat se zbyteÄné dlouhým relacÃm. SdÄ›lujeme jen důležité informace souvisejÃcÃm s dÄ›nÃm v boji.
--- POLNà PŘÃRUÄŒKA PRO VELITELE ---
- Úloha hlavnÃho velitele zaÄÃná už pÅ™i výbÄ›ru profesà vojáků. Nemůže dovolit, aby si jednotka samostatnÄ› vybÃrala funkce. Velitel sám pÅ™idÄ›là požadované profese. Velitel je zodpovÄ›dný za jednotku a proto peÄlivÄ› zvážà důležitost funkcÃ, pak má i pÅ™ehled o vybavenosti svých vojáků.
- Velitelé se svými skupinami, se vždy rozdÄ›là do vlastnÃch komunikaÄnÃch kanálů s možnostà velitelské komunikace.
- V briefingu, který je nezbytnou souÄástà mise, má velitel povinnost seznámit jednotku s pÅ™ibližným postupem v misi. Takže poÄÃnaje smÄ›rem, kterým se jednotka vydá po startu mise, až po kontrolnà body, kde se bude jednotka hlásit, Äi Äekat na rozkaz. Pokud bude mÃt velitel na starost nÄ›kolik družstev, které bude chtÃt rozdÄ›lit, tak každému družstvu vysvÄ›tlà jeho postup a do mapy zadá potÅ™ebné údaje, aby vÅ¡ichni vÄ›dÄ›li co je jejich úkol. Po startu mise nebude existovat možnost, že by nÄ›kdo nevÄ›dÄ›l co má dÄ›lat!
- Na zaÄátku každe mise udÄ›là velitel pokyny o chovánà jeho jednotek, formaci a dalÅ¡Ãch okolnostech na které si majà hráÄi dávat pozor.
- PÅ™i pÅ™esunech v terénu, velitel vždy hlási zmÄ›nu smÄ›ru pomocà kompasu (zmÄ›na, pÅ™esun smÄ›r 270). Pokud potÅ™ebuje zmÄ›nit smÄ›r jiného družstva, udá mu gps souÅ™adnice nové pozice, Äi oznaÄà bod na mapÄ› podle vzoru a pÅ™ÃpadnÄ› upozornà jakou cestou by se tam mÄ›lo družstvo dostat. Jestli bude v misi využito systému "Vrchnà velenÃ" bude se ho velitel snažit využÃvat, aby nebyl zbyteÄnÄ› zatěžován kanál kuli otázkám, kde se dané skupiny nacházejÃ.
- Pozice do mapy znaÄà pouze hlavnà velitel, velitelé družstev nebo pověřené osoby na průzkumu. Pozice nepřátel se snažÃme znaÄit co nejpÅ™esnÄ›ji. Pokud se jedná o statické cÃle, oznaÄujeme je zvlášť pro lepÅ¡Ã pÅ™ehled o pozicÃch nepřátel. Pokud nenà možnost pÅ™esného urÄenà pozic, udáme poÄet nepřátel a odpovÃdajÃcà znaÄku podle toho jestli stojà nebo chodà / jezdÃ.
- V pÅ™ÃpadÄ› potÅ™eby si velitel zvolà pomocnÃka, který bude mÃt na starosti jestli jednotka držà správný tvar formace, dÃvá se kam má a dÄ›lá co má, aby se velitel mohl neruÅ¡enÄ› vÄ›novat své hlavnà funkci.
--- KOMUNIKACE ---
Ke komunikaci využÃváme aplikaci Teamspeak, která je zde na webu ke staženÃ. Na TS je nutno doržovat pořádek a sdÄ›lovat jen důležité informace!!!
NATO ABECEDA:(pomůcka při komunikaci)
A - Alpha (AL fah) B - Bravo (BRAH voh) C - Charlie (CHAR lee *nebo* SHAR lee) D - Delta (DELL tah) E - Echo (ECK oh) F - Foxtrot (FOKS trot) G - Golf (GOLF) H - Hotel (hoh TELL) I - India (IN dee ah) J - Juliett (JEW lee ETT) (NOTE SPELLING: 2 Ts) K - Kilo (KEY loh) L - Lima (LEE mah) M - Mike (MIKE) N - November (no VEM ber) O - Oscar (OSS cah) P - Papa (pah PAH) (NOTE STRESS IS ON THE 2ND SYLLABLE) Q - Quebec (keh BECK) R - Romeo (ROW me oh) S - Sierra (see AIR rah) T - Tango (TANG go) U - Uniform (YOU nee form *or* OO nee form) V - Victor (VIK tah) W - Whiskey (WISS key) X - X-ray (ECKS ray) Y - Yankee (YANG kee) Z - Zulu (ZOO loo)
0 - Zero 1 - Wun (One) 2 - Two 3 - Tree (Three) 4 - Fower (Four) 5 - Five 6 - Six 7 - Seven 8 - Ait (Eight) 9 - Niner (Nine) . - decimal (point) . - (full) stop
Upozorňujeme, že server běžà na verzi Arma 1.62 a pÅ™ipojÃte se na nÄ›j pouze se zástupcem, který má v položce "CÃl" editovány tyto mody v následujÃcÃm poÅ™adÃ.
"C:\Program Files\Bohemia Interactive\ArmA 2\arma2oa.exe" -nosplash -mod=ca;@CBA;@CBA_OA;@CBA_A2;@ACE;@ACEX;@ACEX_ru;@ACEX_SM;@ACEX_usnavy;@ACEX_PLA;@ACRE;@isla_duala;@btk;@JayArmA2Lib
--- VÅ EOBECNÃ PRAVIDLA ---
1.) HlavnÃmi administrátory je klan BTK, tudÞ dotazy směřujte sem na web do pÅ™ÃsluÅ¡ného pole ve foru, Äi pomocà položky napiÅ¡te nám.
2.) BTK coop server (CZ-SK) je public server, ale kdo nebude dodržovat pravidla, bude ze hry vylouÄen a pÅ™i opakovaném hrubém poruÅ¡ovánà bude zabanován!
3.) BTK coop server (CZ-SK) je COOP a TVT server a je nastaven na hardcore nastavenÃ.
4.) Pokud na serveru nÄ›kdo nebude spolupracovat a bude tak kazit hru ostatnÃm, může být vyhozen. Jedná se o COOP a TVT server, proto vyžadujeme disciplÃnu.
5.) OficiálnÃm jazykem na serveru je ÄeÅ¡tina a až poté angliÄtina.
6.) Vždy poslouchejte správce serveru i když jÃm v dobÄ› nepÅ™Ãtomnosti administrátorů BTK klanu je nÄ›kdo z veÅ™ejnosti.
7.) Je zakázáno kazit hru ostatnÃm, v pÅ™ÃpadÄ›, že ji znáte. Prozrazené pozice jednotek kazà požitek z boje.
--- PRAVIDLA BOJE --- - Zvolený velitel rozhoduje o pÅ™idÄ›lenà profesà hráÄů na zaÄátku hry. Nikdo nebude namÃtat, že mu pÅ™idÄ›lená profese nevyhovuje, protože ho to tak nebavà atd. Velitel sám uzná za vhodné co je pro koho optimálnà funkce. (vždy se dá mezi sebou domluvit i rozumnÄ› a pÅ™ÃpadnÄ› funkce mezi sebou zamÄ›nit). V průbÄ›hu mise již neexistuje možnost, že si bez svolenà svého velitele zmÄ›nÃte svoje vybavenÃ!
- Velitel je zodpovÄ›dný za tým a plnÄ›nà úkolů. Nikdo nikdy nezpochybňuje jeho rozhodnutà a plňà jeho rozkazy! Pokud si velitel zažádá o jiný návrh, může nÄ›kdo samozÅ™ejmÄ› navrhnout jiný postup, ale koneÄné rozhodnutà o dalÅ¡Ãm postupu je na veliteli.
- Pozice zásadnÄ› udáváme podle kompasu (kurz 234) nebo GPS (012345 tank). Pokud nÄ›kdo zpozoruje nepÅ™Ãtele. OkamžitÄ› zahlásà KONTAKT, poté následuje zahlášenà smÄ›r, vzdálenost. (2 vojáci, smÄ›r 160, vzdálenost asi 350m). Už po zahlášenà "KONTAKT" celá skupina okamžitÄ› zastavà a Äeká na rozkazy. Pokud bude skupina ve vozidle, může užÃvat hodinového systému (skupina vojáku, 10 hodina, vzdálenost 150). Když Älen týmu zpozoruje nepÅ™Ãtele, tak za žádných okolnostà nestÅ™Ãlà dokud nedostane povolenà od velitele, nebo nenà jednotka v pÅ™Ãmém ohroženÃ!
- Formace je základ pro pohyb po bojiÅ¡ti. Formaci urÄuje velitel a družstvo ji držÃ, dokud velitel nerozhodne jinak. Tvar formace dodržujeme co nejlepé s ohledem na možnosti terénu. Toho se týkajà i rozestupy. Nesmà se stávat, že jeden granát zabije Äi zranà půlku družstva. Rozestupy se liÅ¡Ã pro boj ve mÄ›stÄ› i v lese. Ve mÄ›stÄ› jsou tÄ›snÄ›jÅ¡Ã, ale v lese si každý musà hlÃdat, aby nevznikali pÅ™ÃliÅ¡ tÄ›sné formace.
- Krytà rozhoduje o pÅ™ežità jednotky, proto jej nepodceňujte. V pÅ™ÃpadÄ› zastavenÃ, vÅ¡ichni pokleknou a podle formace vytvořà odpovÃdajÃcà krytÃ. V pÅ™ÃpadÄ› kruhové obrany každý hrÃ¡Ä zahlási smÄ›r svého krytà a pÅ™ÃpadnÄ› se pÅ™esune na jinou nekrytou pozici. (Mozek, kryju jih, Born mám západ atd...)
|
|
|
|
|
|