Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291

Warning: Illegal string offset 'user_rights' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291

Warning: Cannot assign an empty string to a string offset in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291

Warning: Illegal string offset 'user_groups' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291

Warning: Cannot assign an empty string to a string offset in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 291

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 814

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 815

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 816

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 817

Warning: Illegal string offset 'user_level' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 818

Warning: Illegal string offset 'user_rights' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 819

Warning: Illegal string offset 'user_groups' in /www/btkclan.cz/1.btkclan.cz/maincore.php on line 820
ArmA BTK - Born To Kill - ARMA KLAN - NOVINKY: 4. Díl - BENYHO STRUČNÝ NÁVOD K TVORBĚ MISÍ
08.05.2024 01:33
WEB
· Úvod
· FÓRUM
· Články
· GALERIE
· ODKAZY
· NAPIŠTE NÁM
· HLEDAT

· Kalendář akcí
· Professional Download System
BTK

· ARMA
Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
Po Út St Čt So Ne
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

4. Díl - BENYHO STRUČNÝ NÁVOD K TVORBĚ MISÍ
SERIÁLYSic se zpožděním, ale přeci je tu čtvrté pokračování série návodů od BENYHO. V tomto díle si projdeme nejzákladnější příkazy. Budeme je vkládat do pole „při aktivaci“ ve spínačích. V nějakém pozdějším díle si vysvětlíme, jak je dávat do scriptů.



ČÍST ČLÁNEK
Komentáře
#1 | bob dne 21.10.2009 08:39
logo hodné benyho clánků -
patrik si ve photoshopu vyhrál : )
#2 | Beny dne 21.10.2009 10:24
Hh. Jinak mi už dochází inspirace o čem psát, takže pokud má někdo nějaký konkrétní přání tak se nebojte a napište úsměv
#3 | Kraken dne 21.10.2009 15:33
Já mám dvě (zatímúsměv) přání.

1. co dát do podmínky spínače aby, až všichni vojácí definovní polem team byli mrtví mise skončila - prohra.
Zkoušel jsem to pomocí not(alive team) a pomocí count a stále nic.

2.Jak říci AIčku aby začalo střílet někam do obecného prostoru. Ne na vojáka, vozidlo atd. Prostě aby pokropil nějaké místo.
#4 | Beny dne 21.10.2009 17:01
1) Nevím jestli to chápu dobře. Máš spínač, do kterýho vejde jistý množství vojáků, který není pokaždý stejný, a jakmile jsou tito vojáci mrtvý, tak se mise má ukončit?

2) - Nevím přesně co chceš udělat. Zkus todle: Vytvoř nepřátelskou jednotku ve směru, kam chceš, aby voják střílel. Potom použij deleteCollection, což odstraní model ze hry. Pak akorát tý jednotce nastavíš přes setdamage nějaký zranění aby to ten, co po ní střílí, bral jako že je mrtvá.
#5 | Rado dne 21.10.2009 18:14
Hehe to logo starej knihy je super úsměv
#6 | Mozek dne 21.10.2009 18:21
A ještě druhej názor na věc, aby sis měl z čeho vybratmrknutí

1. Mám pocit, že jen chce až umře nějakej team, aby se ukončila mise. Čili bud každému členovi teamu dáš jméno a pak do podmínky not alive voj1 and not alive voj2...atd a do při aktivaci konec1=true a vedle další spínač s podmínkou konec1 a typ spínače konec č.1
Nebo trochu složitěj, třeba
while {not alive _x} do {konec1=true} forEach units group skupina1.
s tím že vojákům v tom teamu musíš dát do inicializace skupina1 = group this

2. Dá se tam na to místo dát třeba plechovka místo vojáka či dokonce možná imigrární jednotka. Takže by to vypadalo, že střílí po ničem.
#7 | Beny dne 21.10.2009 18:27
2) Jsem zkoušel Mozku a nejde to (ani gamelogic, ani neviditelnej H, nic špatně)
#8 | Mozek dne 21.10.2009 18:48
nejde? já vím, že jsem někde něco četl, že by to mělo jít i na budovy atd. No já si to neozkouším, tak hold tahle možnost neuspěla.úsměv
#9 | Filip dne 21.10.2009 20:12
jj to logo je super, zaujima ma, ako to urobil...ako sketchuje obrazok do roznych uhlov atd. to by bodlo pri markovani screenshotov
#10 | Born dne 21.10.2009 20:28
Záleží na softu v kterém to děláš, každý to má jinak.
Přidat komentář
Aby jste mohli přidávat komentáře, musíte být přihlášený.
Hodnocení
Musíte být registrovaný, aby jste mohli hodnotit.

Prosím přihlašte se, a nebo se zaregistrujte.

Zatím nikdo nehodnotil.
Přilášení
Jméno

Heslo



Zapoměli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
BlackFace by Fusion-Style.Ro | 16,456,296 návštěv
Powered by PHP-Fusion copyright 2002 - 2008 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.